en lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Gustavsmor

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Nu er det 1½ uge siden jeg fik taget mig sammen til at gå i gang med træningen og komme tilbage i andet end joggingbukser Jeg havde tabt alt pånær 2 kg efter fødslen og pludselig tog jeg det hele (jeps.. ALT) på igen

Og nu fik jeg nok... træt af at græde hver gang jeg skal noget fordi jeg ikke kan passe mit tøj...

På 1½ uge har jeg tabt mig 5,5 kg Jeg har ikke gået amok med hverken (anti)spisning eller træning, men jeg tænker mig om og nyder at være i gang!

Så jeg fortsætter kampen mod kiloene og cm'erne (som jeg desværre ikke har styr på, da mit målebånd er forsvundet )

Nå... lidt pral herfra! Er ret stolt

Knus Caroline

Ej hvor er det bare super godt gået. Kan godt forstå du er stolt. Det er også virkelig motiverende når der ryger nogle hurtige kilo....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Kruse90

waw hvor er det flot skat

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mor-til-vanessa skriver:

flot gået.

kan du ikke lige sende mig opskriften ;-)

det kan du tro, søde!!!

Jeg er holdt op med at drikke saft noget så simpelt som at fjerne flydende sukker har gjort så stort udslag for mig! vildt, ikke!?

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

det kan du tro, søde!!!

Jeg er holdt op med at drikke saft noget så simpelt som at fjerne flydende sukker har gjort så stort udslag for mig! vildt, ikke!?

haha tak søde.

nu sidder jeg og griner og føler mig fjollet.

det må jeg prøve. ingen flydene sukker til mig.

Anmeld

27. september 2010

Moderator

mor-til-vanessa skriver:

haha tak søde.

nu sidder jeg og griner og føler mig fjollet.

det må jeg prøve. ingen flydene sukker til mig.

jeg føler mig også riiiimlig dum at det var så lidt der skulle til

Og jeg synes faktisk ikke at jeg drak voldsomt meget saft/sodavand før.. Men jeg har da hørt før at flydende sukker er den værste synder overhovedet, så det giver da egentlig mening nok

Og så tror jeg måske at jeg generelt tænker mere over at spise lidt mindre og når jeg går med Laura tager jeg måske den lange tur i stedet for den korte, selvom hun har puttet sig og ikke sidder og kigger med mere...

Anmeld

27. september 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

jeg føler mig også riiiimlig dum at det var så lidt der skulle til

Og jeg synes faktisk ikke at jeg drak voldsomt meget saft/sodavand før.. Men jeg har da hørt før at flydende sukker er den værste synder overhovedet, så det giver da egentlig mening nok

Og så tror jeg måske at jeg generelt tænker mere over at spise lidt mindre og når jeg går med Laura tager jeg måske den lange tur i stedet for den korte, selvom hun har puttet sig og ikke sidder og kigger med mere...

jeg er også på vandvognen det meste af tiden, men kan da godt drikke en cola ind imellem. 

og det med den lange tur er også en god ting, tager også altid gå turen i stedet for bussen, men mest fordi jeg ikke gider betale 19 kr for at komme med

Anmeld

27. september 2010

Ann.

Wauw det er flot søde 

Tillykke med det flotte vægt-tab

Anmeld

27. september 2010

Moderator

mor-til-vanessa skriver:

jeg er også på vandvognen det meste af tiden, men kan da godt drikke en cola ind imellem. 

og det med den lange tur er også en god ting, tager også altid gå turen i stedet for bussen, men mest fordi jeg ikke gider betale 19 kr for at komme med

jeg går ned og køber ind i stedet for at køre.. det er en hyggelig tur, Laura elsker at komme med og så kan man ikke købe så meget

Anmeld

27. september 2010

Moderator

TrineLærke skriver:

Wauw det er flot søde 

Tillykke med det flotte vægt-tab

taaak...!

Anmeld

27. september 2010

LilleMor10

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Nu er det 1½ uge siden jeg fik taget mig sammen til at gå i gang med træningen og komme tilbage i andet end joggingbukser Jeg havde tabt alt pånær 2 kg efter fødslen og pludselig tog jeg det hele (jeps.. ALT) på igen

Og nu fik jeg nok... træt af at græde hver gang jeg skal noget fordi jeg ikke kan passe mit tøj...

På 1½ uge har jeg tabt mig 5,5 kg Jeg har ikke gået amok med hverken (anti)spisning eller træning, men jeg tænker mig om og nyder at være i gang!

Så jeg fortsætter kampen mod kiloene og cm'erne (som jeg desværre ikke har styr på, da mit målebånd er forsvundet )

Nå... lidt pral herfra! Er ret stolt

Knus Caroline

Nøjh hvor flot !

Jeg er Jaloux ! MEGET !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.