en lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.052 visninger
35 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser!

Nu er det 1½ uge siden jeg fik taget mig sammen til at gå i gang med træningen og komme tilbage i andet end joggingbukser Jeg havde tabt alt pånær 2 kg efter fødslen og pludselig tog jeg det hele (jeps.. ALT) på igen

Og nu fik jeg nok... træt af at græde hver gang jeg skal noget fordi jeg ikke kan passe mit tøj...

På 1½ uge har jeg tabt mig 5,5 kg Jeg har ikke gået amok med hverken (anti)spisning eller træning, men jeg tænker mig om og nyder at være i gang!

Så jeg fortsætter kampen mod kiloene og cm'erne (som jeg desværre ikke har styr på, da mit målebånd er forsvundet )

Nå... lidt pral herfra! Er ret stolt

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Laulund87

Hvor er du dygtig

Anmeld

26. september 2010

Moderator

Laulund87 skriver:

Hvor er du dygtig

tak søde

Anmeld

26. september 2010

ESV

Kæft det er sejt gået, tillykke!!!

Anmeld

26. september 2010

Moderator

ESV skriver:

Kæft det er sejt gået, tillykke!!!

taaak....

Anmeld

26. september 2010

Sujan

5,5 kg på 1,5 uge... Vildt

Stort tillykke.. Er virkelig godt gået

Anmeld

26. september 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Hej tøser!

Nu er det 1½ uge siden jeg fik taget mig sammen til at gå i gang med træningen og komme tilbage i andet end joggingbukser Jeg havde tabt alt pånær 2 kg efter fødslen og pludselig tog jeg det hele (jeps.. ALT) på igen

Og nu fik jeg nok... træt af at græde hver gang jeg skal noget fordi jeg ikke kan passe mit tøj...

På 1½ uge har jeg tabt mig 5,5 kg Jeg har ikke gået amok med hverken (anti)spisning eller træning, men jeg tænker mig om og nyder at være i gang!

Så jeg fortsætter kampen mod kiloene og cm'erne (som jeg desværre ikke har styr på, da mit målebånd er forsvundet )

Nå... lidt pral herfra! Er ret stolt

Knus Caroline

flot gået.

kan du ikke lige sende mig opskriften ;-)

Anmeld

26. september 2010

Mira0911

FLOT!! Afsted efter et nyt målebånd...

Anmeld

27. september 2010

Mathilde

Hvor er det super godt klaret

Puh tog du det hele på igen? Det var da mega træls!! Så er det da fedt, at du ligger så godt ud...det giver blod på tanden, når ens arbejde lykkes

Anmeld

27. september 2010

Moderator

Mathilde skriver:

Hvor er det super godt klaret

Puh tog du det hele på igen? Det var da mega træls!! Så er det da fedt, at du ligger så godt ud...det giver blod på tanden, når ens arbejde lykkes

ja, jeg forstår ikke hvorfor jeg tog det hele på igen Jeg har ikke spist anderledes eller mere... har dyrket mere motion end ellers.. hmm! Men som en veninde sagde til mig forleden: Når man ammer er der 2 muligheder... Enten taber man sig HELT vildt, eller også laver kroppen ekstra fedtdepoter som er næsten umulige at komme af med!

én af de ting jeg har gjort er at fuldstændig holde op med at drikke saft! Jeg kunne ellers godt lide lige at få et glas Ribena engang imellem i stedet for bare vand.. det gør jeg ikke mere! Flydende sukker er jo en af de værste syndere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.