? om grød??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.037 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Mille83

Hej

Nu laver jeg selv grød til min datter, pt lige af fuldkornsrismel, og hvis jeg nu skal på udflugt en dag, hvordan kan jeg så det?

Kan jeg lave grøden hjemmefra og tage med i en tupperware? Og hvor længe kan det holde sig?

Og hvis jeg nu er hjemme en hel dag, skal jeg så koge grøden både til middag og aften, eller kan jeg lave begge portioner til middag også varme den om aftenen? - Ellers syntes jeg da der er gang i de gryder hele tiden

Håber der er nogle der er klogere end mig som vil svare på dette 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

afrobabies

Mille83 skriver:

Hej

Nu laver jeg selv grød til min datter, pt lige af fuldkornsrismel, og hvis jeg nu skal på udflugt en dag, hvordan kan jeg så det?

Kan jeg lave grøden hjemmefra og tage med i en tupperware? Og hvor længe kan det holde sig?

Og hvis jeg nu er hjemme en hel dag, skal jeg så koge grøden både til middag og aften, eller kan jeg lave begge portioner til middag også varme den om aftenen? - Ellers syntes jeg da der er gang i de gryder hele tiden

Hvis du sørger for at sætte det på køl, så kan jeg ikke se at det skulle være et problem....

Anmeld

26. september 2010

Mille83

Ok tak for det - og hvis jeg skal på tur, kan jeg jo bare tage det med i en tupperware varmt ik?

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Mille83 skriver:

Ok tak for det - og hvis jeg skal på tur, kan jeg jo bare tage det med i en tupperware varmt ik?

Det tror jeg godt du kan, bare det ikke er for længe i stuetemperatur, fordi så kommer der jo bakterier i

Anmeld

26. september 2010

Mille83

Hmmm og jeg som troede alt ville være nemmere med grød

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Mille83 skriver:

Hej

Tag evt. en lille termokande med kogt vand med, hvis du ikke har mulighed for at koge vand på stedet

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Mille83 skriver:

Jeg synes at det er godt af dig, at du vil lave grøden selv, det gjorde jeg også, men når jeg så var ude, hvor jeg ikke var sikker på at der var en gryde, så købte jeg de pulverpakker, som bare skal røres op med kogt vand..

Anmeld

27. september 2010

Dictes mor

Mille83 skriver:

Hi hi, det troede jeg også men jeg vil sige, at man vænner sig til det, og ingen længe, så spiser de jo det samme som os

Anmeld

27. september 2010

Mille83

Dictes mor skriver:

Hi hi, det troede jeg også men jeg vil sige, at man vænner sig til det, og ingen længe, så spiser de jo det samme som os

Det er rigtigt, ender nok bare med jeg tager noget ekstra mælk med   - eller varmer det hjemmefra.....

Anmeld

27. september 2010

Dictes mor

Mille83 skriver:

Det er rigtigt, ender nok bare med jeg tager noget ekstra mælk med   - eller varmer det hjemmefra.....

God ide, hvor gammel er Nikoline?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.