Hvorfor kan folk ikke ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Lige over Ja, det er altid rart, og det hjælper også, synes jeg

Lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Pige2009

Dejligt

Anmeld

27. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

SpunkenJo skriver:

Hvor er det lavt!!!!

Hvis jeg var dig (og du bor i en lille sladreby som jeg forestillet mig på baggrund af din historie) havde jeg pakket mig og mit barn sammen LYNhurtigt, og flyttet!!!!!

Hvor er det strengt!!

At jeg selv ikke kan forstå man vælger at lade sig insininere pg stå med hele pakken selv er jo en sag. Men at man har lavet en "up'ser" eller blir gravid med en mand som ikke vil være sit ansvar bevidst er jo sådan livets små lunefuldheder kan byde en. Men folk skal f***** ikke være så modbydelige som du beskriver det!!!
man skal respektere folk for de mennesker de er, også selvom man måske ikke helt kan forstå det!!

Du må ikke lade sådan en gimpe (eller andre) slå dig ud. Sådan en K******!!!

Kæmpe kram
Jo

Jeg har én gang efter jeg har fået Astrid pakket det hele og flyttet. Men det var pga en anden ting. Må indrømme jeg har lyst til at gøre det. Men er virkelig glad for mit hus, min dp'er og så bor mine forældre her i samme by.
Og må indrømme jeg er afhængig a dem til tider, men pasning og sådan, så det dur ikke jeg flytter flere kilometer væk. Men må dertil også indrømme at jeg har leget med tanken om faktisk at rygge teltpælene op og så flytte til Nyborg, hvor min mor er fra. Men orker ikke at skal til at søge det hele igen ved kommunen og har desværre ikke råd til det Og det værste er nok at der ikke bare er hjælp lige om hjørnet

Anmeld

27. september 2010

SpunkenJo

LouiseVous skriver:

Jeg har én gang efter jeg har fået Astrid pakket det hele og flyttet. Men det var pga en anden ting. Må indrømme jeg har lyst til at gøre det. Men er virkelig glad for mit hus, min dp'er og så bor mine forældre her i samme by.
Og må indrømme jeg er afhængig a dem til tider, men pasning og sådan, så det dur ikke jeg flytter flere kilometer væk. Men må dertil også indrømme at jeg har leget med tanken om faktisk at rygge teltpælene op og så flytte til Nyborg, hvor min mor er fra. Men orker ikke at skal til at søge det hele igen ved kommunen og har desværre ikke råd til det Og det værste er nok at der ikke bare er hjælp lige om hjørnet

Dett med at flytte kan sgu også nogen gange være den "nemme" løsning .....

Jeg syns da det lyder som det rigtige at blive, når du nu ridser alle dinegrunde op. Det kan være uudholdeligt at bo et sted hvor folk er så snæversynet.

Jeg er overbevist om, at din datter får nogle rigtig gode værdier i rygsækken nu du blir og viser hende hvordan man skal opføre sig ude i verden. (så kan hun jo bare kigge på de andre når hun vil se hvordan man IKKE ska gøre )

- hvis man straffrit kan klappe sådan en kælling en på
lampen, sku man da gøre det!!!!

Knus Jo

Anmeld

27. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

SpunkenJo skriver:

Dett med at flytte kan sgu også nogen gange være den "nemme" løsning .....

Jeg syns da det lyder som det rigtige at blive, når du nu ridser alle dinegrunde op. Det kan være uudholdeligt at bo et sted hvor folk er så snæversynet.

Jeg er overbevist om, at din datter får nogle rigtig gode værdier i rygsækken nu du blir og viser hende hvordan man skal opføre sig ude i verden. (så kan hun jo bare kigge på de andre når hun vil se hvordan man IKKE ska gøre )

- hvis man straffrit kan klappe sådan en kælling en på
lampen, sku man da gøre det!!!!

Knus Jo

Det er bare SÅ rigtigt det du siger... !
Og må indrømme jeg var blevet go til at gå udenom dem der var sådan, og der var hun ikke lige blandt, men det er hun sq nu....
Jeg har virkelig lært hvem man bare skal sortere fra og hvem man skal beholde... Ufatteligt at det virkelig skal være sådan! Det er sq trist

Anmeld

28. september 2010

SpunkenJo

LouiseVous skriver:

Det er bare SÅ rigtigt det du siger... !
Og må indrømme jeg var blevet go til at gå udenom dem der var sådan, og der var hun ikke lige blandt, men det er hun sq nu....
Jeg har virkelig lært hvem man bare skal sortere fra og hvem man skal beholde... Ufatteligt at det virkelig skal være sådan! Det er sq trist

Må man spørge hvor du bor?
Du forekommer mig en smule bekendt nemlig..... Himmerland??
- evt. Send det til mig i en PB.

Tag kampen op. Det er det "mest rigtige" der er da ikke
nogen der skal sætte dagsordenen for jeres nåde at leve på. Og sa
slet ikke en gimpe(r) som hende eller andre personer for den sags skyld!!!

Der er så meget jeg gerne vil skrive, men tænker det kommer til at lyde "bedrevidende" og ligegyldigt så. Jeg er som sagt sikker på, du giver din datter de bedste betingelser
ved at vise hende den "sande side af medaljen" (mennnesker er urimelige og hensynsløse....) og derved ikke viser hende hvordan man kan stikke af hver gang tingene blir lidt besværlige
- livet er hårdt, dejligt og mangfoldigt. Man skal bare huske at tillade sig selv, at opleve alle facetterne (positive som negative)

Krammer Jo

Anmeld

28. september 2010

millesofie

uhh jeg hader bare de rygtespredere hvorfor skal folk have noget at snakke om

jeg boede i en lille by førhen og var jeg blevet der var jeg endt i dit sted, det er til at over.. for hvorfor mener mennesker at de kan tillade sig at kommentere sig på ens liv?? har man spurdt om deres mening?? NEJ det har man ikke og det gør noget så ondt at blive ved med at få den kastet i nakken.. øv øv øv

DU FÅR LIGE VERDENS STØRSTE

Anmeld

28. september 2010

Heidisbebs

Jeg kender din situation alt for godt... Krammer herfra

Anmeld

28. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

SpunkenJo skriver:

Må man spørge hvor du bor?
Du forekommer mig en smule bekendt nemlig..... Himmerland??
- evt. Send det til mig i en PB.

Tag kampen op. Det er det "mest rigtige" der er da ikke
nogen der skal sætte dagsordenen for jeres nåde at leve på. Og sa
slet ikke en gimpe(r) som hende eller andre personer for den sags skyld!!!

Der er så meget jeg gerne vil skrive, men tænker det kommer til at lyde "bedrevidende" og ligegyldigt så. Jeg er som sagt sikker på, du giver din datter de bedste betingelser
ved at vise hende den "sande side af medaljen" (mennnesker er urimelige og hensynsløse....) og derved ikke viser hende hvordan man kan stikke af hver gang tingene blir lidt besværlige
- livet er hårdt, dejligt og mangfoldigt. Man skal bare huske at tillade sig selv, at opleve alle facetterne (positive som negative)

Krammer Jo

Har vidst ikk så meget at skjule ;-) Så.... Vi bor i Løvel. Det ligger ca. 13km nord for Viborg..

Anmeld

28. september 2010

SpunkenJo

LouiseVous skriver:

Har vidst ikk så meget at skjule ;-) Så.... Vi bor i Løvel. Det ligger ca. 13km nord for Viborg..

Har du lavet gymnastik måske? Jeg syns bare du påndit billede er mig en smule bekendt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.