Ja, som overskriften siger, hvorfor er det lige at folk ikke bare kan glæde sig på ens vejne..
Jeg ved godt at jeg selv valgte at beholde mit barn, og det har jeg inderligt aldrig fortrudt.
Men er rigtig godt træt af dumme rygter og over at folk ikke kan glæde sig på mine vejne over at jeg er lykkelig mor. Hvorfor er det så vigtigt at vide hvem faderen er? Altså i mit tilfælde har han INTET med mit barn at gøre, og derfor ser jeg da slet ingen grund til at han skal være offentlig kendt..
Det gør SÅ ondt når folk bare kigger langt efter os, og bagefter kan man se hvordan de står og snakker om os, og ikke nok med det, men oftest får man da lige en bemærkning med på vejen, og de skal da nok også lige få prikket lidt til mig for at hører om jeg ikke lige afsløre et eller andet. Men nej.
Jeg har fortalt dem der skal vide hvem han er, og så ser jeg ingen grund til at der skal være en far til barnet før folk kan sige fx. tillykke til mig!
Ja undskyld mig...
Eller også at folk springer med på et rygte så man rigtig kan få tilbage til fester og sådan..
Jeg var igår bartender til en stor fest der blev holdt i byen jeg bor i. Under en betjening venter jeg på pengene fra køberen, hvor veninden så siger: Spørg om du ikke bare kan ligge det af?!
Jeg blev så ked, at jeg havde lyst til at forlade det hele. Nøj jeg synes det var en træls bemærkning, især når jeg ved det bare er sådan rygtet går. Jeg har sq ikke bare lagt med en tilfældig! Så hvorfor er det lige folk skal ha en fader på før sådanne rygter slutter. Prøv da og kig på noget andet, eller bedre- fej for egen dør!!
-Havde lige brug for at sku a med det..
Anmeld