Fars dreng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2008

Rasmine

Det er hvad Rasmus er for tiden.
Han rækker konstant ud efter ham, hænger ham op af benet, og vil generelt bare gerne være hos Lars hele tiden.
-Og jeg nyder det bare.
;)

Har Jeres unger også "valgt side" for en stund?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Loggidut

ikke lige pt.

men jeg kan mærke at michael vinder ind...lyn hurtigt...og det passer mig totalt fint! elsker at det ikke kun er mig hele tiden!:D

Anmeld

26. juli 2008

Marco2

Mon ikke det er en naturlig reaktion på de små da de jo lige pludselig har farmand 24-7, hvor de mådke kun ses et par timer om dagen til hverdag fordi mænnnnnnerne arbizzer så meget? Em er også glad for daddy, men vil stadig gerne ha' moar. Men hun deler mere ligelidt og har ikke nogen favorit i øjeblikket. Mor og far er ligegode her efter 3 uger sammen. Men i næste uge hvor han skal være alene med hende kan det da godt være at mor kommer i anden række... AG - 1 dags barsel tilbage :'(

Anmeld

26. juli 2008

Tynen

Her er det vist 50-50.

Hun går hen og krammer Stig om benene og derefter over til mig og så videre igen.
Måske en slags mental kramme opladning?! :)

Anmeld

26. juli 2008

ivfmarie

Valgt side!!?... Han har fravalgt alt andet end moar i disse dage!!

Knægten har aldrig lavet hønsemund af fremmede.. men jeg skal love for at den var fremme idag dag vi havde fødselsdagsgæster. Og hvergang der var optræk til noget, scannede han lige rummet - og i den retning hvor jeg stod kom der lange babyarme med dirrende hænder fra den lille pyllegøjs!

Marie - Maltes mor, med stoort M

Anmeld

26. juli 2008

linemus

Det plejer at skifte lidt sådan med korte mellemrum, men pt. er Nanna 100% mors pige så det batter. Hun græder hjerteskærende, hvis jeg ikke er der eller vender ryggen til eller går en meter væk, og tager far hende, går hun helt i flint, og det plejede ellers at være fint nok. Suk, det er hårdt. Håber snart det skifter.

Anmeld

26. juli 2008

Lise

Simon er nok mest mors dreng. Mens vi var i Italien var der et par dage hvor jeg ikke duede hvis far var i rummet - det var med lidt blandede følelser fra min side. Men det er da også belastende at man nogle gange ikke kan gå på lukom uden at ungen hyler hjerteskærende...
Far dur MEGET mere efter jeg begyndte på job i juni - det er for det meste ham der afleverer i vuggeren, og det er altid ham der henter, og de er alene næsten alle hverdage i en time eller to inden den hårdtarbejdende mor kommer hjem fra en lang dag på job. Men når der skal puttes og kæles og krammes og kysses - så er mor nu bedst! (L) Han er i øvrigt blevet en rigtig kælegris på det sidste. Det er lidt underligt da han altid har været lidt voldsom og meget drengeagtig - men det er også rigtig dejligt nogle gange :)

Lise

Anmeld

27. juli 2008

Monica

Her er det far der duer... Kun ham der er bedst... Som nogen måske husker, så var jeg ked af det tidligere... Men jeg må bare acceptere det...
MEN, Gustav har været syg de sidste par dage, og der er/var det kun moar...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.