Billeder fra kagemøde idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.423 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Manakauapo

Her er lige lidt stemningsbilleder fra kagemødet hos mig idag!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Fines mor

Skønne billeder ;-))))

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Det ser vildt hyggeligt ud 

Anmeld

26. september 2010

Fines mor

Baagøe skriver:

Det ser vildt hyggeligt ud 

Det var det også ;-)))

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Fines mor skriver:

Det var det også ;-)))

Det er gået min næse forbi med det kagemøde, ellers havde jeg klart deltaget

Anmeld

26. september 2010

Fines mor

Baagøe skriver:

Det er gået min næse forbi med det kagemøde, ellers havde jeg klart deltaget

Jamen det har heller ikke været skrevet herinde, så det kan være derfor du er gået glip af det;-) Bor du på Fyn?

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Fines mor skriver:

Jamen det har heller ikke været skrevet herinde, så det kan være derfor du er gået glip af det;-) Bor du på Fyn?

Nå, ok. Ja, jeg bor i Odense, som du kan se på min profil Hvis det ikke har været skrevet herinde, er det så ikke mærkeligt at lave et indlæg om det?

Anmeld

26. september 2010

Fines mor

Baagøe skriver:

Nå, ok. Ja, jeg bor i Odense, som du kan se på min profil Hvis det ikke har været skrevet herinde, er det så ikke mærkeligt at lave et indlæg om det?

Tjooo men det tror jeg ikke Tine har tænkt så meget over ;-) Nogle er jo på mange forskellige sider, så det er lige med at finde rundt i det. Men det kan også godt være, at hun har skevet noget herinde om det, men jeg skal ikke kunne sige det. Men jeg tror da godt du kan komme med næste gang...selvom vi har talt om vi ikke skulle være så mange. ;-) Ellers må du komme her en tur, men jeg er kun nybegynder.

Anmeld

26. september 2010

Pige2009

Fines mor skriver:

Tjooo men det tror jeg ikke Tine har tænkt så meget over ;-) Nogle er jo på mange forskellige sider, så det er lige med at finde rundt i det. Men det kan også godt være, at hun har skevet noget herinde om det, men jeg skal ikke kunne sige det. Men jeg tror da godt du kan komme med næste gang...selvom vi har talt om vi ikke skulle være så mange. ;-) Ellers må du komme her en tur, men jeg er kun nybegynder.

Samme her, men jeg synes det er vildt sjovt og spændende...

Anmeld

26. september 2010

Manakauapo

Baagøe skriver:

Altså jeg har også skrevet om det herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.