Mødes i Århus lørdag d. 13 november.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Diana...

Lene76 skriver:

hmmmm troede vi var flere fra "vores" område  

Det er vi også ved ikke om de ikke har set tråden eller hvad. 

Men der var da flere der skrev at de var klar. 

MetteT har ikke skrevet sig på men regner med at komme. Så nu må vi se men det da godt nok ikke mange der har skrevet sig på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

piadas

Det er vi også ved ikke om de ikke har set tråden eller hvad. 

Men der var da flere der skrev at de var klar. 

MetteT har ikke skrevet sig på men regner med at komme. Så nu må vi se men det da godt nok ikke mange der har skrevet sig på.

Jeg må indrømme, jeg er et snøvlehoved til at sådan noget på plads! Jeg er mester i at vente til sidste øjeblik!

Jeg ved ikke lige mht. barnepige - jeg gider ikke have børnene med og måske skal min mand til London på det tidspunkt, men det er ikke helt afklaret endnu...jeg skal nok forsøge at tage mig sammen og komme med en tilbagemelding...

Anmeld

7. oktober 2010

Diana...

piadas skriver:

Jeg må indrømme, jeg er et snøvlehoved til at sådan noget på plads! Jeg er mester i at vente til sidste øjeblik!

Jeg ved ikke lige mht. barnepige - jeg gider ikke have børnene med og måske skal min mand til London på det tidspunkt, men det er ikke helt afklaret endnu...jeg skal nok forsøge at tage mig sammen og komme med en tilbagemelding...

Hi hi bare i orden. Men det må gerne være sådan bare lidt før tid så jeg kan bestille bors ;) 

Ellers er dine børn mere end velkommen 

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Er der virkelig ikke andre der vil med? Vi nærmer os jo? 

Anmeld

25. oktober 2010

Lene76

Dårlig nyhed.......... Jeg kan desværre ik alligevel den 13 nov , men satser da på at vi ska mødes igen enten med bebyer el uden

Anmeld

25. oktober 2010

CamiRon

Hvad siger du, Diana? Der er kun os to tilbage...  Skulle vi prøve at starte en ny tråd med et nyt udvalg af datoer og se om der er større tilslutning?

Syntes det er smadder ørgeligt hvis vi skal droppe det helt.

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

CamiRon skriver:

Hvad siger du, Diana? Der er kun os to tilbage...  Skulle vi prøve at starte en ny tråd med et nyt udvalg af datoer og se om der er større tilslutning?

Syntes det er smadder ørgeligt hvis vi skal droppe det helt.

Ja det synes jeg bestemt vi skal og ja det ville være rigtig træls af droppe det. 

Knus Diana

Anmeld

17. november 2010

Sofia

Håber I havde en hyggelig aften??

Anmeld

17. november 2010

Diana...

Sofia skriver:

Håber I havde en hyggelig aften??

Det blev desværre ikke til noget. 

Anmeld

17. november 2010

Sofia

Diana... skriver:

Det blev desværre ikke til noget. 

ØV Det kan være vi kan arrangere noget en anden gang måske i det nye år. Folk har jo så meget at se til nu her.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.