Mødes i Århus lørdag d. 13 november.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Sofia

Diana... skriver:

Ihhh jo jo du må lige få rygget os ind i din kalender 

Min mor fylder 50, så det kan jeg desværre ikke ændre på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Diana...

Sofia skriver:

Min mor fylder 50, så det kan jeg desværre ikke ændre på

Nej ok det kan jeg godt se det kan godt være hun bliver lidt skuffet så. Stort tillykke med hende. Og håber du kan når vi engang alle har født 

Anmeld

26. september 2010

MetteT

Jeg satser på at komme.. ska lige ha tjekket det helt først..

Men det blir desværre uden kathrine da det er lige midt i hendes middagslur.. Men så kan jeg også slappe heeeeelt af..

Knus Mette

Anmeld

26. september 2010

Diana...

MetteT skriver:

Jeg satser på at komme.. ska lige ha tjekket det helt først..

Men det blir desværre uden kathrine da det er lige midt i hendes middagslur.. Men så kan jeg også slappe heeeeelt af..

Knus Mette

GUD ja det har jeg slet ikke tænkt på ha ha jamen så er Claus nød til at tage en fridag så det er også uden Lucas. Hmm nu mindre han er igang med jeres hus så tillader i vel ikke en fridag griner ;) 

Anmeld

26. september 2010

MetteT

Diana... skriver:

GUD ja det har jeg slet ikke tænkt på ha ha jamen så er Claus nød til at tage en fridag så det er også uden Lucas. Hmm nu mindre han er igang med jeres hus så tillader i vel ikke en fridag griner  

Nej hvis det er vores hus får han sgu ikke lov.. Så må du bare ha Lucas med..  hehe..

Anmeld

26. september 2010

Diana...

MetteT skriver:

Nej hvis det er vores hus får han sgu ikke lov.. Så må du bare ha Lucas med..  hehe..

Tænkte det sgu nok i sgu nogen hårde negle at have med at gøre 

Anmeld

26. september 2010

MetteT

Diana... skriver:

Tænkte det sgu nok i sgu nogen hårde negle at have med at gøre 

Og det er vi bare... Der er ingen kære mor...

Ej, det ville bare være så dejligt hvis han vil hjælpe, der er nok at se til derude og han er sgu bare lige det hurtigere..

Anmeld

26. september 2010

Diana...

MetteT skriver:

Og det er vi bare... Der er ingen kære mor...

Ej, det ville bare være så dejligt hvis han vil hjælpe, der er nok at se til derude og han er sgu bare lige det hurtigere..

Han kikket på jeres hus på nettet i morges og han er sgu misundelig ha ha lige et hus for ham hvor der skal laves lidt. Og så ser det jo bare super hyggeligt ud. 

Jamen han siger han gerne vil hjælpe men det kan vi jo lige snakke nærmer om. Hvornår får i nøglen? 

Anmeld

26. september 2010

MetteT

Diana... skriver:

Han kikket på jeres hus på nettet i morges og han er sgu misundelig ha ha lige et hus for ham hvor der skal laves lidt. Og så ser det jo bare super hyggeligt ud. 

Jamen han siger han gerne vil hjælpe men det kan vi jo lige snakke nærmer om. Hvornår får i nøglen? 

Ja tror det blir rigtig godt... Glæder mig helt viiiildt!!!

Ja det må vi lige snakke om når tid er.. Vi får nøglen den 15. oktober, så om ikke engang 3 uger....!!!

Anmeld

26. september 2010

Diana...

MetteT skriver:

Ja tror det blir rigtig godt... Glæder mig helt viiiildt!!!

Ja det må vi lige snakke om når tid er.. Vi får nøglen den 15. oktober, så om ikke engang 3 uger....!!!

Uhh det er jo lige om lidt. Hvornår var det i skulle til køns scanning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.