Jeg ved godt det her virker plat, men:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. juli 2008

Loggidut

jeg er ved at revne af glæde og stolthed nu, men Tif har endelig krøbet fremad på maven! Endelig endelig...og Bacon, nummeret med ballonen som du skrev virker bare totalt!

weeee, jeg kan slet ikke komme ned på jorden igen...troede jo aldrig hun ville begynde på det!(L)(L)(L)(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Rasmine

Wee...
FLOT!!!

Og Sloggi, det er da ikke plat!!!
Hun er da super sej!

Anmeld

26. juli 2008

Tikki

eiiiiiiii hvor fantastisk! Det er ikke plat - det er bare hel vildt fedt (L) Kæmpe tillykke :P

Anmeld

26. juli 2008

Loggidut

hun har bare været så håbløs langsom, og endelig gør hun noget kæmpe, i kan slet ikke forstille jer hvordan jeg med store tåre i øjnene sad og jublede...lol..(L)

Anmeld

26. juli 2008

Tikki

Det er bare så stort - jeg passer en pige, der er 14 dage yngre end Iza og hun startede her for ca. 2 måneder siden. Da kunne hun ligge på maven og sidde. For 4 uger siden satte hun sig op selv og for 2 uger siden kravlede hun for første gang og jeg havde æren af at se det som den første. Det var simpelthen bare så vildt - jeg fløj ind til telefonen og ringede til moderen på jobbet og hun begyndte at tude begge gange :P Så jo, det er bare stort når de pludselig kan ;)

Anmeld

26. juli 2008

Tynen

Tillykke med møve bebsen, Loggi :)

Kan godt forstå du er totalt stolt! Det bliver man jo hver gang de viser fremskridt (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.