Også tilbage igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2008

Astrid P

Jeps, så er vi igen landet i Testrup efter en skøn uge i Søndervig med Vesterhavet som nærmeste nabo!
Jeg har lige pløjet et par af ugens indlæg igennem, men er vist nødt til at tage aftene i brug hvis jeg skal igennem dem alle... Jeg håber I har haft det godt allesammen, og at de små fødselsdagsbørn er blevet fejret med manér...

Er der mon nogle skøger på linjen i aften så man kan blive opdateret på tingenes tilstand?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Loggidut

åh nu kommer i hjem igen alle sammen....juhuuu, jeg har sådan savnet jer, og jeres online-tid.

Bacon,

Anmeld

26. juli 2008

Rasmine

Velkommen tilbage, I har da vist også haft vejret med Jer.
Var I i havet og svømme??

Anmeld

26. juli 2008

Astrid P

Jow tak, vejret var fabulous... Men nej, vi var ikke i havet og svømme. Jeg er ikke den store vand-fan, og kan slet ikke overskue at bade i Vesterhavet... En swimmingpool kan gå an, men havet er ikke lige min kop te!

Anmeld

26. juli 2008

Tynen

Også et velkommen tilbage til dig :)

Arh, Søndervig er da det skønneste sted!
Og endnu bedre uden naboer :)

Man får travlt når man har været off et par dage!
Der bliver jo nærmest skrevet 1½ side om dagen herinde:$

Anmeld

26. juli 2008

ivfmarie

Helløws... jeg har dagen første on-line tid nu! Og føler mig håbløst bagud bare med én dags indlæg.. god arbejdslyst til dig!

Et lynkort opdate herfra: Malte er et hysterisk apparat det pisser sin mor af på det groveste!! 8(

Anmeld

26. juli 2008

Marco2

Ja, velkommen tilbage! Fedt med dejlig ferie i SØndervig.

AG - som har en brugt ferie til salg, og fordi det er jer tøser skal I få den billigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.