SussieThyssen skriver:
Du lyder som om, du har sat din krop ind i en væmmelig gang stress. Tror du ikke det er på tide at drosle ned? Blot en tanke.
Og så til det andet du snakker om.
Min søn har været helt emun over for penicillin siden han var 3 år, men han får så antibiotica i stedet, primært Citromax, når der er noget.
Husk at ALTID at gøre kuren færdig, når I får penicillin eller antibiotika. Det er meget, meget vigtigt, også selvom I føler at nu har I det bedre.
Du selv lyder som om du trænger til en ordenlig vitaminkur.
Køb Longovital hos Matas eller på Apoteket og tag i en periode 3 hver dag. Derudover trænger du helt sikkert til ekstra B2 vitamin, som virker på dit emunforsvar. Dem køber du også i håndkøb på apoteket.
Tag 1 hver morgen i en uge og hold pause i 14 dage og så 1 hver morgen i en uge igen og pause. Gør dette i en måneds tid eller 2 og se om ikke du hurtigt kommer på højkant igen.
Longovital indeholder en masse vigtige mineraler og vitaminer, samt nogle urtepræparater, der booster energi og emunforsvar, bl.a paprika.
B2, virker på slimhinder, hud, hår og negle og booster også dit emunforsvar.
Derudover vil det være rigtigt godt for dig at drikke en masse kamillete, som ligeledes virker udrensende og helende, samt betændelsesdæmpende.
Rigtig god bedring.

Kærligst
Sussie
Jamen jamen, jeg kan da ikke have stress - eller kan jeg? Har jo lagt syg lige siden 15. September...
Tusind tak for råd med vitaminer osv...