Kan kroppen virkelig godt være immun eller noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.725 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Mira0911

Nu er det ved at være nok det her...

Jeg har været syg on/off siden min fødselsdag... Det startede om eftermiddagen og så kom det bare som et vandfald...

Første penicillin omgang, hjalp slet ikke... anden omgang penicillin kur hjælper end smule men ikke meget... Kan kroppen godt være immun over for det?

Jeg står og har hele næste uge på spil, fra Mandag til Søndag - Der er noget HVER dag, fødselsdag, papir arbejde, ordre arbejde, sygemeldinger, fordeling af arbejde, byde nye bruger velkommen og sætte dem ind i de ting der bliver lavet hver dag og skal laves... Puha...

Så det betyder at jeg skal afsted som ikke rask... Det er slet ikke fantastisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Snefnug1984

Ja kroppen kan godt blive immun overfor penicillin, desværre

Anmeld

26. september 2010

Mira0911

SolsikkeBlomst skriver:

Ja kroppen kan godt blive immun overfor penicillin, desværre

Ej øøøv....

Anmeld

26. september 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Ej øøøv....

Kroppen kan også blive immun overfor fx. panodil

Anmeld

26. september 2010

oo

det er en af grundende til at læger ikke bare udskriver pencillin, det er netop at kroppen eller virusen kan blive immun overfor det

Anmeld

26. september 2010

Mira0911

Tjuhl skriver:

det er en af grundende til at læger ikke bare udskriver pencillin, det er netop at kroppen eller virusen kan blive immun overfor det

Øv det bare ikke virker...

Anmeld

26. september 2010

Mira0911

SolsikkeBlomst skriver:

Kroppen kan også blive immun overfor fx. panodil

Måske derfor panodil bare ikke virker til min hovedpine... generelt også pinex osv...

Hvor ville jeg ønske der var noget der kunne hjælpe mig tilbage til min krop og gøre den rask...

Anmeld

27. september 2010

Snefnug1984

MoarJ skriver:

Måske derfor panodil bare ikke virker til min hovedpine... generelt også pinex osv...

Hvor ville jeg ønske der var noget der kunne hjælpe mig tilbage til min krop og gøre den rask...

Ja det lyder meget sansynligt.. Er man immun overfor panodil, kan det faktisk give mere hovedpine.. Så man skal passe lidt på med hvad man propper ind i kroppen Men rigtig træls for dig..

Anmeld

27. september 2010

Ni-ko-li-ne

det er bakterier eller vira der bliver immune overfor peniclillinet, ikke kroppen....  kroppen kan blive tolerant overfor lægemidler.... hvis man f.eks tager panodil meget... så skal man have mere og mere....

Anmeld

27. september 2010

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Nu er det ved at være nok det her...

Jeg har været syg on/off siden min fødselsdag... Det startede om eftermiddagen og så kom det bare som et vandfald...

Første penicillin omgang, hjalp slet ikke... anden omgang penicillin kur hjælper end smule men ikke meget... Kan kroppen godt være immun over for det?

Jeg står og har hele næste uge på spil, fra Mandag til Søndag - Der er noget HVER dag, fødselsdag, papir arbejde, ordre arbejde, sygemeldinger, fordeling af arbejde, byde nye bruger velkommen og sætte dem ind i de ting der bliver lavet hver dag og skal laves... Puha...

Så det betyder at jeg skal afsted som ikke rask... Det er slet ikke fantastisk...

Du lyder som om, du har sat din krop ind i en væmmelig gang stress. Tror du ikke det er på tide at drosle ned? Blot en tanke.

Og så til det andet du snakker om.
Min søn har været helt emun over for penicillin siden han var 3 år, men han får så antibiotica i stedet, primært Citromax, når der er noget.
Husk at ALTID at gøre kuren færdig, når I får penicillin eller antibiotika. Det er meget, meget vigtigt, også selvom I føler at nu har I det bedre.

Du selv lyder som om du trænger til en ordenlig vitaminkur.
Køb Longovital hos Matas eller på Apoteket og tag i en periode 3 hver dag. Derudover trænger du helt sikkert til ekstra B2 vitamin, som virker på dit emunforsvar. Dem køber du også i håndkøb på apoteket.
Tag 1 hver morgen i en uge og hold pause i 14 dage og så 1 hver morgen i en uge igen og pause. Gør dette i en måneds tid eller 2 og se om ikke du hurtigt kommer på højkant igen.

Longovital indeholder en masse vigtige mineraler og vitaminer, samt nogle urtepræparater, der booster energi og emunforsvar, bl.a paprika.
B2, virker på slimhinder, hud, hår og negle og booster også dit emunforsvar.
Derudover vil det være rigtigt godt for dig at drikke en masse kamillete, som ligeledes virker udrensende og helende, samt betændelsesdæmpende.
Rigtig god bedring.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.