Bolig søgning i Randers påbegyndt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2010

Steph_Laurits

Profilbillede for Steph_Laurits
Milla-Victoria's mor skriver:

Det lyder jo bare perfekt

Det er i nr 24 jeg har fået en lejlighed Så ikke langt derfra hvor du har boet.

Hvordan er indkøbsmulighederne derfra Og hvad med afstanden til børnehaver??

Jeg glæder mig SÅE meget til flytningen er overstået, og jeg kan begynde at pakke ud, og udforske byen Så skal vi både i regnskov, på museum, shoppingture osv. Hvad der ellers er af spændende ting, at lave med en på snart 3 år

Der ligger en rema 1000 og en Lidl på Jernbanegade.
En SuperBest ikke så langt fra SM gade (man går op ad enten Fredensgade eller Steen Blicher's gade og over fodgængerovergangen på Hobrovej og forsætter lidt længere "opad", så ligger den der. Og så er der fakta på Markedsgade, heller ikke pokkers langt væk
Ellers er der jo føtex og netto bl.a. nede i byen (Dytmærsken)

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

17. oktober 2010

Vingummien

Du er faktisk ikke den eneste der siger det.

Har fået det at vide fra flere. De var nu ellers så flinke.

Men har fundet en SUPER lækker lejlighed igennem nogle private. Lejligheden ligger i Søren Møllers gade, hvilken jeg vil mene ligger tæt på midt byen

Men 1000 tak for din advarsel Elsker når folk tænker på andre

Bor du stadig i Randers?? Og er du glad for det??

Knus

Møllevæget og storgaard hvis du ender med bolig forening den er god

Ang cepheus der har jeg så kun godt at sige. Så tror det er hvordan folk har oplevet dem.

Men jeg har kun oplevet at de hjælper godt, en veninde er lige endt i noget træls noget. Og havde opsagt lejlighed osv og ryddet den. Hun fik den tilbage med det samme, og har virkelig hjulpet hende

Anmeld

17. oktober 2010

Diana2013

Du er faktisk ikke den eneste der siger det.

Har fået det at vide fra flere. De var nu ellers så flinke.

Men har fundet en SUPER lækker lejlighed igennem nogle private. Lejligheden ligger i Søren Møllers gade, hvilken jeg vil mene ligger tæt på midt byen

Men 1000 tak for din advarsel Elsker når folk tænker på andre

Bor du stadig i Randers?? Og er du glad for det??

Knus

Hej Ja jeg bor lidt længere væk fra byen end dig Og ja vi er bare så glade for at bo her, folk er rigtig åbne og tager godt imod en Måske er det også fordi jeg går på sososkolen at folk der gerne vil arbejde med mennesker er lidt mere åbne, hehe eller også er det bare fordomme Hvor kommer du så fra Håber i bliver lige så glade for at bo her som jeg Knus

Anmeld

19. december 2010

FamilienSørensen

Hej Piger.

Så er jeg begyndt at søge boliger i Randers. Jeg søger helt vildt på nettet.

Har fundet nogle stykke, som har vakt interesse, og som jeg glæder mig lidt til at se nærmere på.

Har i nogle gode råd til hvor jeg kan finde nogle lækre lejligheder??

Knus Pernille

Hvis der stadig er brug for det så er lejlighederne på falkevej glarbergvej i Randers NØ meget meget lækre og nyrenoveret med flot køkken og bad og 3 soveværelser det er dog lidt dyrt, men det er meget tæt på bus superbest, føtex, aldi og fakta og bagved os er der en skole og overfor os er der et fritidshjem/børnehave

Hvis budgettet ikke er så stort er der lejligheder på mærsk andersensvej lækre lejligheder med stor stue, 1 stor soveværelse og et lille samt flot køkken og bad.

Og jeg anbefaler på det højeste at du lejer en lejlighed igennem et boligselvskab og ikke igennem private. 

Anmeld

27. august 2012

bamse1

hejsa stadig så mange år efter lever de stadigt hjøt på os der ikke har mange penge vi står selv og skal i retten for anden gang derfor andbefaler vi ikke  cepheus randers  , vores opgang er der fundet rottet på 1 sat

siger vi barer godt vi flytter ,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+