Bolig søgning i Randers påbegyndt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.613 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Mutti2

Hej Piger.

Så er jeg begyndt at søge boliger i Randers. Jeg søger helt vildt på nettet.

Har fundet nogle stykke, som har vakt interesse, og som jeg glæder mig lidt til at se nærmere på.

Har i nogle gode råd til hvor jeg kan finde nogle lækre lejligheder??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2010

Diana2013

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej Piger.

Så er jeg begyndt at søge boliger i Randers. Jeg søger helt vildt på nettet.

Har fundet nogle stykke, som har vakt interesse, og som jeg glæder mig lidt til at se nærmere på.

Har i nogle gode råd til hvor jeg kan finde nogle lækre lejligheder??

Knus Pernille

Hej kan se det er længe siden du har skrevet. vil bare sige du aldrig skal leje dem fra noget der hedder cepheus de snyder en helt vild

Anmeld

13. oktober 2010

Mira0911

DianaBaastrup skriver:

Hej kan se det er længe siden du har skrevet. vil bare sige du aldrig skal leje dem fra noget der hedder cepheus de snyder en helt vild

Og dem kan man vel melde - så de ikke bliver ved eller?

Anmeld

13. oktober 2010

Diana2013

MoarJ skriver:

Og dem kan man vel melde - så de ikke bliver ved eller?

De har en masse sager hos LLo. for nogle år tilbage tabte de rigtig mange sager så der skiftede de navn. Vi har i hvert fald fotrudt det rigtig meget for vi får aldrig vores dep tilbage vi har betalt, så vi har ikke råd til at flytte før de penge kommer igen. De fjerner vores vaskemasine i opgangen her til jan så vi skal til og på vaskeri, plus vi fik lov og have hund, men hun må den ikke være i haven så der kan vi ikke være nede da vi synes det er synd at den skal sidde op i lejligheden på 3 sal, selvom vi altid har ryddet op efter den. Vi betaler en for høj husleje i forhold til den stand den er i osv osv

Anmeld

14. oktober 2010

quar20

Man skal ihvertfald også holde sig LAAAANGT væk fra administrationen2000...

I GUDER... Vi boede i Kirkegade i Randers.. Først manglede vi varmt vand på badeværelset i 5 uger FØR de fik sendt en håndværker..!! 5 uger hvor vi gik i bad hos min far..!!

Vi boede der heldigvis kun 6 måneder men vi havde givet 26000kr i DEP.. Og et DEP skal man ha tilbage der må udlejer kun beholde 1000kr til varmeopgørelsen..!!

MEN MEN MEN vi fik så en efterregning fordi de mente at vi havde ødelagt trægulvet..!! Det skal lige siges at det var et gammelt gulv, som var høvlet da vi flyttede ind - men i mellemtiden inden vi flyttede ind osv var der jo mange der havde set lejligheden og nogle havde gået i stiletter.. Jeg var højgravid så HALLO jeg gik altså ikke i stiletter som højgravid.. Men man ku se TYDELIGT de mærker fra stiletter fordi gulvet var blød..!!

Efterregningen lød så på.. HOLD FAST.. 10900kr..!!  Så vi røg til LLO og vi kæmper stadig og det er altså 20 måneder siden vi fraflyttede lejligheden..!! Det er simpelthen det STØRSTE svindlerfirma og de har RIGTIG mange sager i LLO...!!

Anmeld

17. oktober 2010

Mutti2

DianaBaastrup skriver:

Du er faktisk ikke den eneste der siger det.

Har fået det at vide fra flere. De var nu ellers så flinke.

Men har fundet en SUPER lækker lejlighed igennem nogle private. Lejligheden ligger i Søren Møllers gade, hvilken jeg vil mene ligger tæt på midt byen

Men 1000 tak for din advarsel Elsker når folk tænker på andre

Bor du stadig i Randers?? Og er du glad for det??

Knus

Anmeld

17. oktober 2010

Mutti2

quar20 skriver:

Man skal ihvertfald også holde sig LAAAANGT væk fra administrationen2000...

I GUDER... Vi boede i Kirkegade i Randers.. Først manglede vi varmt vand på badeværelset i 5 uger FØR de fik sendt en håndværker..!! 5 uger hvor vi gik i bad hos min far..!!

Vi boede der heldigvis kun 6 måneder men vi havde givet 26000kr i DEP.. Og et DEP skal man ha tilbage der må udlejer kun beholde 1000kr til varmeopgørelsen..!!

MEN MEN MEN vi fik så en efterregning fordi de mente at vi havde ødelagt trægulvet..!! Det skal lige siges at det var et gammelt gulv, som var høvlet da vi flyttede ind - men i mellemtiden inden vi flyttede ind osv var der jo mange der havde set lejligheden og nogle havde gået i stiletter.. Jeg var højgravid så HALLO jeg gik altså ikke i stiletter som højgravid.. Men man ku se TYDELIGT de mærker fra stiletter fordi gulvet var blød..!!

Efterregningen lød så på.. HOLD FAST.. 10900kr..!!  Så vi røg til LLO og vi kæmper stadig og det er altså 20 måneder siden vi fraflyttede lejligheden..!! Det er simpelthen det STØRSTE svindlerfirma og de har RIGTIG mange sager i LLO...!!

HOLD DA OP..... De er da godt  nok bare til  at lukke op og skide i. Sikke en behandling i har fået

Det var da godt at du kom væk derfra

Jeg har fået lejlighed igennem en hvor udlejeren bor i københavn. Og så vidt jeg kunne forstå hos dem der bor der nu, så er tingene iorden

Men 1000 tak for rådet Og som jeg også skrev til Diana, så er det dejligt at se folk der tænker på andre end sig selv Det oplever jeg ikke særligt tit

Knus

Anmeld

17. oktober 2010

heaven

Men har fundet en SUPER lækker lejlighed igennem nogle private. Lejligheden ligger i Søren Møllers gade, hvilken jeg vil mene ligger tæt på midt byen

Knus

søren møllers gade er et rigtig dejligt centralt sted..... 1,5 min så er du på rådhustorvet og ved siden af brødregade, som er "gågaden" - selvfølgelig alt efter hvilken ende af sm-gade lejligheden er i... hehe, har boet i nummer 19 i 6 år - læste bl.a på seminariet, som lå 1 mins gang fra nr 19 - dejlig nemt

sig endelig til hvis du vil spørge om noget

Jannie

Anmeld

17. oktober 2010

Mutti2

heaven skriver:

søren møllers gade er et rigtig dejligt centralt sted..... 1,5 min så er du på rådhustorvet og ved siden af brødregade, som er "gågaden" - selvfølgelig alt efter hvilken ende af sm-gade lejligheden er i... hehe, har boet i nummer 19 i 6 år - læste bl.a på seminariet, som lå 1 mins gang fra nr 19 - dejlig nemt

sig endelig til hvis du vil spørge om noget

Jannie

Det lyder jo bare perfekt

Det er i nr 24 jeg har fået en lejlighed Så ikke langt derfra hvor du har boet.

Hvordan er indkøbsmulighederne derfra Og hvad med afstanden til børnehaver??

Jeg glæder mig SÅE meget til flytningen er overstået, og jeg kan begynde at pakke ud, og udforske byen Så skal vi både i regnskov, på museum, shoppingture osv. Hvad der ellers er af spændende ting, at lave med en på snart 3 år

Anmeld

17. oktober 2010

Steph_Laurits

Knus

Ejj Søren Møllers gade, den bor vi lige ned til :-) Der er 5-10 min. gang til byen herfra

Er det den lejlighed der ligger på hjørnet af en bygning??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.