Man skal ihvertfald også holde sig LAAAANGT væk fra administrationen2000...
I GUDER... Vi boede i Kirkegade i Randers.. Først manglede vi varmt vand på badeværelset i 5 uger FØR de fik sendt en håndværker..!! 5 uger hvor vi gik i bad hos min far..!!
Vi boede der heldigvis kun 6 måneder men vi havde givet 26000kr i DEP.. Og et DEP skal man ha tilbage der må udlejer kun beholde 1000kr til varmeopgørelsen..!!
MEN MEN MEN vi fik så en efterregning fordi de mente at vi havde ødelagt trægulvet..!! Det skal lige siges at det var et gammelt gulv, som var høvlet da vi flyttede ind - men i mellemtiden inden vi flyttede ind osv var der jo mange der havde set lejligheden og nogle havde gået i stiletter.. Jeg var højgravid så HALLO jeg gik altså ikke i stiletter som højgravid.. Men man ku se TYDELIGT de mærker fra stiletter fordi gulvet var blød..!!
Efterregningen lød så på.. HOLD FAST.. 10900kr..!! Så vi røg til LLO og vi kæmper stadig og det er altså 20 måneder siden vi fraflyttede lejligheden..!! Det er simpelthen det STØRSTE svindlerfirma og de har RIGTIG mange sager i LLO...!!
Anmeld