Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sus34 skriver: Ja jeg ved ikke lige hvad som gør det, men min bandit startede med en arm som gik af led da han var en 8-9 mdr og siden har han haft hul i hovedet, et flækket øjenbryn, dræn i ørene, astmatisk bronkitis og han er født med en hyspopedi ( urinrør som udmunder forkert) som har taget 2 operationer at få rettet..... Men han er selvfølgelig også den, som mener, han kan lege Jack Ass og blive trukket på waveboard af vores store hund, mens det var storebroderen, der ikke er helt så modig som filmede...
Ja jeg ved ikke lige hvad som gør det, men min bandit startede med en arm som gik af led da han var en 8-9 mdr og siden har han haft hul i hovedet, et flækket øjenbryn, dræn i ørene, astmatisk bronkitis og han er født med en hyspopedi ( urinrør som udmunder forkert) som har taget 2 operationer at få rettet..... Men han er selvfølgelig også den, som mener, han kan lege Jack Ass og blive trukket på waveboard af vores store hund, mens det var storebroderen, der ikke er helt så modig som filmede...
Frisk knægtLOL
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nårrhh:-( God bedring med hende!!
Sasja77 skriver: Nårrhh:-( God bedring med hende!!
mange tak
Stakkels pus, rigtig god bedring med hende.
Chamomile skriver: Stakkels pus, rigtig god bedring med hende.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128