Vitaminpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. juli 2008

birgittemarie

Er I andre begyndt på dem?

Jeg troede, man kunne få dråber til aberne, men jeg kunne kun finde sådan nogle åndsvage tyggepiller, der smager af slik og får min abe til at lugte af syntetisk jordbær hele dagen. Hvilket da heller ikke kan være en særligt behagelig mundsmag at gå rundt med hele dagen..

Kan det virkelig passe, at det ikke er muligt at få nogle, der ikke smager af slik?!? For det er da noget underligt noget...

Knus fra Birgitte - Ude efter THE MAN i dag ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Loggidut

shit...dårlig samvittighed....

jeg har sgu ikke givet tif vitaer....???

er det nu?(?)

Anmeld

26. juli 2008

birgittemarie

Det er bare her fra 1 års alderen, hvis de er holdt op med at få MME.

Ingen grund til panik (L)

Anmeld

26. juli 2008

Loggidut

pyyyh, heldigvis, tif får stadig mme!

Anmeld

26. juli 2008

Siber

altså Johanna får (når jeg husker det) en vitaminpille, som jeg knuser mellem to tesker!
De lugter lidt sødt, men ikke overdrevet! Det er en multivitaminpille, som jeg mener jeg har købt i bilka,føtex, brugsen eller var det i super bedst!

Men det hedder en børnevitaminpille. Alma (storesøster) spiser dem også hun knuser dem bare selv!

Knus Siber, der også går uden om de vitaminpiller med cola, jordbær, hindbær osv smag!

Anmeld

26. juli 2008

birgittemarie

Nå, det var da rart at høre, at det altså er muligt at få vitaminpiller uden sliksmag!
Må ud at finde sådan nogle så. Underligt, jeg ikke kunne få dem på apoteket af alle steder... Men de havde vel udsolgt (?)

Knus fra Birgitte

Anmeld

26. juli 2008

Siber

på apoteket har jeg set de har nærmest et "vej selv" system med vitamin piller, men de har slik smag!

Det her er et glas, der hedder................så er jeg tilbage.....livol multi!

Knus Siber

Anmeld

26. juli 2008

Muffinmus

Hmmm. tja William lugter så af jordbær/hindbær. Han få sin tablet hver dag og synes den smager godt:)

Anmeld

26. juli 2008

bette

mikkel får også dem med jordbær smag.. nogen gange vil han gerne spise dem og andre gange kommer de ud 10 gange før den er ædt helt..

men det er da en super god ide det med at knuse den.. det vil jeg prøve.. gør det lidt nemmere.:D

Anmeld

26. juli 2008

linemus

Vi har også netop snakket om, om de skulle have vitaminpiller nu eller hvad... Kan de godt tygge dem? Jeg er så bange for, at de skal få dem galt i halsen.

Sebastian får de der jordbær nogen. Mener også det er livol, men er ikke 100% sikker. Han spiser den gladeligt hver aften (men var ikke helt tilfreds den aften mormor kom til at bytte rundt, så han tyggede en af vores - adr).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.