Navlepiercinger sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. oktober 2010

Maja88

Caroline86 skriver:

jeg tog den ud efter NF... det var ikke nødvendigt så tidligt, men der var noget symbolsk i det for mig

Nogen tager dem aldrig ud!

er bare fordi jeg har hørt de kan give strækmærker.... ved ikke lige hvordan men det har jeg hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maja88 skriver:

er bare fordi jeg har hørt de kan give strækmærker.... ved ikke lige hvordan men det har jeg hørt

det er noget pjat!

Det der kan ske er af det bliver smertefuldt at have den i. Afhængigt af hvordan din mave vokser, og hvordan din navle opfører sig kan du måske have dine alm. stave/ringe i, eller en af de specielle graviditetsstave man kan få!

Anmeld

7. oktober 2010

Lærkem

Hej
Hvad skal du have for piercing nr. 3?

Mvh Lærke

Anmeld

7. oktober 2010

Maja88

Caroline86 skriver:

det er noget pjat!

Det der kan ske er af det bliver smertefuldt at have den i. Afhængigt af hvordan din mave vokser, og hvordan din navle opfører sig kan du måske have dine alm. stave/ringe i, eller en af de specielle graviditetsstave man kan få!

tak for dit svar.

Vidste slet ikke man kunne få en speciel stav til gravide.

Men tog min ud i går. for det begyndte sådan at klø. Men er nu lidt underligt at se maven uden den, og med et hul.

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

Lærkem skriver:

Hej
Hvad skal du have for piercing nr. 3?

Mvh Lærke

kom med et bud

Anmeld

7. oktober 2010

Lærkem

Altså det er ikke længe siden jeg har fået lavet min piercing, og hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg overhovedet ikke styr på, hvad sådanne piercinger koster.
Hvis du kan give mig et ca. beløb? 50? 100? 150?

-Lærke

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

Lærkem skriver:

Altså det er ikke længe siden jeg har fået lavet min piercing, og hvis jeg skal være helt ærlig, så har jeg overhovedet ikke styr på, hvad sådanne piercinger koster.
Hvis du kan give mig et ca. beløb? 50? 100? 150?

-Lærke

den har kostet omkring 350 kr. fra ny, men det forventer jeg selvfølgelig SLET ikke for den... Afhængigt af hvor du bor henne kommer der jo også porto oveni, så hvis du vil have andre end den ene kan det nok bedre betale sig

Vi skal nok finde en god pris!!!!

Anmeld

7. oktober 2010

Lærkem

Caroline86 skriver:

den har kostet omkring 350 kr. fra ny, men det forventer jeg selvfølgelig SLET ikke for den... Afhængigt af hvor du bor henne kommer der jo også porto oveni, så hvis du vil have andre end den ene kan det nok bedre betale sig

Vi skal nok finde en god pris!!!!

Bor i Odense, så det er et godt stykke! Men er den ikke let nok til, bare at blive smidt i en kovolut?

Tror egentlig bare, at jeg vil have den ene. Faldt pladask for den!

Det lyder bare super!

Anmeld

7. oktober 2010

Moderator

Lærkem skriver:

Bor i Odense, så det er et godt stykke! Men er den ikke let nok til, bare at blive smidt i en kovolut?

Tror egentlig bare, at jeg vil have den ene. Faldt pladask for den!

Det lyder bare super!

jo, det kan jeg nok godt gøre! Jeg skriver dig lige en pb!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.