Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. juli 2008

Grynt

Hej alle sammen, så er jeg hjemme igen efter 14 dage i sommerhus. Vi havde ikke den bærebar med, så derfor har det været noget så småt med indput fra mig af. Har kun lige kunne snige mig ind på min mors og svigermors pc en sjældent gang i mellem :)

Først vil jeg lige ønske alle de små prinsesser og prinser hjertelig tillykke med fødselsdagen (L) Jeg håber I alle blev fejret med flag, kager og masser af gaver (L)

Også hjertelig tillykke til Lisbeth med lille blop :)

Vores ferie var rigtig dejlig. Aske har lært a cykle uden støtte hjul...tog ham lige 1 dag at lære :D. Freja har fået 2 kindtænder..så ikke noget at sige til hun har været lettere irritabel. Det har jeg nu også været, men ikke på grund af kindtænder men fordi jeg ikke har røget nu i 8 dage ;)
Vi var ude at sejle forleden dag og som den eneste i båden fangede jeg min allerførste fisk :D en lille markrel som vi spiste da vi kom hjem :D. Vi har været en del i haven og med alt have affaldet fik vi tændt et bål hvor vi fik lavet snobrød. Vi har rigtig hygget os. Men det er nu også dejligt at komme hjem igen ;)

Knus Tina og Freja (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Loggidut

jammen velkommen hjem igen!
du har da haft en dejlig ferie! og tillykke med cykling og tænder 8D

og hvad er nu det, hele 8 dage uden smøger? hold da op, du er godt nok hård!

tillykke med det!
og velkommen hjem

Anmeld

26. juli 2008

bette

tillykke med nr. 8 dag.. synes du er sej.. keep on going.. strong:-)
uhhh kindtænder..ja de kan være lidt seje at få frem... men tillykke med dem;)
lyder da til i har haft det skønt i sommerhus... vi skal bare være hjemme her i sommeren.. regner med at vi skal ud og rejse næste år..

evt på bryllups rejse.. det har vi jo ik været endnu.

Anmeld

26. juli 2008

birgittemarie

Velkommen hjem igen, du har været savnet (L)

Dejligt at høre, I har haft en god ferie og tillykke med kindtænderne og den cyklende storebror!

Kæmpe flot med smøgerne!! Har du taget en tyrker?

Knus fra Birgitte

Anmeld

26. juli 2008

Tynen

Velkommen tilbage :)

Sikke nogle store unger du er ved at have dig - Det er da super flot at Aske har lært at cykle, og kindtænder! Det er jo bare helt vildt :)

Anmeld

26. juli 2008

Astrid P

Sådan, Tina! Hatten af for at du er holdt op med at ryge, du er sgu for sej...

KH Astrid, eks-ryger!

Anmeld

26. juli 2008

Grynt

1000 tak piger :$ Håber bare jeg kan holde den denne gang, men hvem véd...men idag ryger jeg ikke ;)

Det er første gang jeg holder uden at det har været i forbindelse med sygdom (astma, AB) så det er lidt hårdt. Tyggegummi har taget den aller værste trang ellers har jeg ædt en masse lakridser mm, læst bøger og strikket som en gal :D.

(H) T

Anmeld

26. juli 2008

Rasmine

SKØNT at ha' dig tilbage! Men hvorfor er du stoppet med at ryge? [rød][f]-Hvem skal nu holde mig og Sloggi med selskab?[/f][/rød] Så må du hen i hjørnet, sammen med den Nikotin-tyggegummispisende BM! (Ikke at det er en straf at sidde sammen med hende ;) )

Anmeld

26. juli 2008

Grynt

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] SKØNT at ha' dig tilbage! Men hvorfor er du stoppet med at ryge? [rød][f]-Hvem skal nu holde mig og Sloggi med selskab?[/f][/rød] Så må du hen i hjørnet, sammen med den Nikotin-tyggegummispisende BM! (Ikke at det er en straf at sidde sammen med hende ;) ) [/citat] Af flere grunde...mine lunger er ikke som de har været med evig hosten om natten, svært ved at trække vejret ordentligt, konstant brug af medicin, evig brok fra min mor, børn, mand og læge og så det faktum at det er dyrt og at jeg bare gerne vil være fri for den skide afhængighed :@....men jeg saaaaaaaavner den hygge at sidde i godt selvskab nyde en øl eller kaffe og bare ryge en smøg eller 7. Dog vil jeg stadig gerne have lov til at nyde dit og sloggis selvskab udenfor med mit tyggegummi ;)

Anmeld

26. juli 2008

Rasmine

OK, deal!!!
(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.