Super dag på stranden i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. juli 2008

linemus

Vi havde besøg af en fra min gamle mødregruppe sammen med hendes dreng, der jo så er på Sebastians alder, og lillesøster, der er 1,5 år. Og så pakkede vi tasker, mad og børn og gik på stranden. Var der næsten hele dagen og det var bare så pragtfuldt. Drengene legede i sandet og vandet sammen hele dagen og morede sig vældigt, og Signe og Nanna havde deres debut i havet og kunne slet ikke få nok. De kravlede afsted i vandet - helst i hver deres retning 8D Og så tog de en lang skraber i barnevognen, så mor kunne komme ud på det dybe og køle af. Super dejlig dag, men hold fast hvor var vi trætte, da vi kom hjem!

Knus Line - nu inddelt i markante felter (hvorfor er det lige at ungerne bliver smurt ind i en tube solcreme hver, og så glemmer man sig selv?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2008

Muffinmus

Jamen hvad gør i med sol når de ikke må være i solen..og slet ikke mere end 30+ min..??
Synes det er drøn svært med de små pussere for de kan jo slet ikke ikke tålen solen på deres lille krop.
Vi står jo også skal i sommerhus og havde da tænkt mig at giove ham solcreme, hat og t-shirt på og så kunne vi måske snyde os til en time derude...Men en hel dag?? DEt kan jeg slet ikke forestille mig hvordan det villle være for ham og os:)
Hvad gjorde i?

Anmeld

26. juli 2008

bette

uh lyder da bare super hyggeligt.. især det dejlige kølige vand.. uhmm

hehe heidi som sidder her og damper.. :-)

Anmeld

26. juli 2008

Lise

iiih, det lyder hyggeligt - men jeg har samme spørgsmål som Maria. Vi blev hjemme fra en stranddag da vi var i Italien, da jeg ikke kunne overskue hvordan det skulle lade sig gøre med Simon...

Anmeld

26. juli 2008

Loggidut

aj...hvor var jeg lige henne i alt det der Line...sådan en dag kunne jeg nu godt bruge!

lol...ja med to havde jeg da slet ikke turde tage afsted...lol...jeg kan lige se de to strandfræsere...med 180 i timen, og så dig forvirret mellem dem...lol....8D

det lyder godt nok super hyggeligt!

Anmeld

26. juli 2008

linemus

Jamen altså, vi tog derned om formiddagen og spiste frokost - forholdsvis i skyggen af parasollen. Så var de med ude og bade og kravlede rundt i bar røv og solhat dynget til i solcreme, så de lignede albinoer. Og de fik lige en omgang mere efter lidt tid i vandet. Så kom de i barnevognen og fik boller (barnevognen er forøvrigt et godt sted at spise, for så bli'r de, hvor man sætter dem, og man/de undgår rugbrødsmadder smurt ind i sand) og derefter middagslur. Da de vågnede sad vi lidt under parasollen. Så fik de en omgang mere med solcreme og så ud og lege - denne gang med t-shirt på i starten indtil den var drivvåd. Men så var det også eftermiddag og knap så skarp sol. Det er jo ikke opskriften på den helt ideelle børnene-må-ikke-få-sol dag, men jeg har nok slækket lidt på principperne denne ene gang, og så ellers gjort mit bedste for at give dem skygge og et meget tykt lag solcreme. Jeg synes selv, det er svært, og man skal være meget forsigtig, men det er jo også svært bare at være hjemme i haven...

Anmeld

26. juli 2008

linemus

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] aj...hvor var jeg lige henne i alt det der Line...sådan en dag kunne jeg nu godt bruge! l[/citat] Du kommer bare, så ta'r vi en tur mere ;)(C)

Anmeld

27. juli 2008

linemus

Jeg kom forresten i tanke om i dag, at man kan få sådan noget soltøj, der beskytter endnu bedre mod solen end alm. tøj gør. Og så tørrer det hurtigere, når man har været i vandet.

Prøv at se her: www.solbutikken.dk (bare et eksempel).

De er ret pebrede, men jeg så engang noget lignende i bilka meget billigere. Det er nok heller ikke samme kvalitet, men jeg vil da selv ud og se efter det nu. For det er bare skønt at komme i vandet - vi var afsted igen i formiddags (C)

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.