Bare nysgerrig (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.436 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Shibby

Hvis faren til dit barn havde valgt barnet fra og ikke havde kontaktet dig i x antal år, hvordan tror du så at du ville reagere hvis du fik et postkort til barnet når det var jul og til barnets fødselsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

FruHolm <3

først ville jeg nok blive fornærmet, men ville gemme dem og give mit barn dem når barnet var gammel nok til at få at vide og forstå  faderen selv havde valgt ham/hende fra.

og så ville jeg nok lige finde ud af hvorfor de lige pludselig dukkede op sådan uden videre

Anmeld

25. september 2010

Lise 26

normalt vil jeg gøre alt for, at barnet har kontakt med både far og mor, men i det her tilfælde hvor der ligefrem er gået år uden at faren har kontaktet barnet, så ville jeg smide de kort ud og ikke fortælle det til barnet. der er ingen grund til, at barnet for den følelse af svigt fra faderen. regner med at barnet har klaret sig fint uden sin fars tilstedeværelse.

Anmeld

25. september 2010

Shibby

25. september 2010

sarah Foged skriver:

først ville jeg nok blive fornærmet, men ville gemme dem og give mit barn dem når barnet var gammel nok til at få at vide og forstå  faderen selv havde valgt ham/hende fra.

og så ville jeg nok lige finde ud af hvorfor de lige pludselig dukkede op sådan uden videre

Enig!

Anmeld

25. september 2010

wamse

Jeg ville synes det var super dejligt for mit barn, for så h*n ikke står med følelsen af at være total kasseret. Jeg VED at for min datter har det været lykken når hendes far har sendt et brev til hende

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

Shibby skriver:

Hvis faren til dit barn havde valgt barnet fra og ikke havde kontaktet dig i x antal år, hvordan tror du så at du ville reagere hvis du fik et postkort til barnet når det var jul og til barnets fødselsdag?

Ville nok undre mig lidt, men ville blive glad på mit barns vegne & give det til mit barn.

Anmeld

25. september 2010

SussieThyssen

Lise 26 skriver:

normalt vil jeg gøre alt for, at barnet har kontakt med både far og mor, men i det her tilfælde hvor der ligefrem er gået år uden at faren har kontaktet barnet, så ville jeg smide de kort ud og ikke fortælle det til barnet. der er ingen grund til, at barnet for den følelse af svigt fra faderen. regner med at barnet har klaret sig fint uden sin fars tilstedeværelse.

Det er nok det sidste jeg ville anbefale at gøre. Derimod skal man gemme tingene til barnet bliver stort nok. Der VIL nemlig komme en dag hvor barnet vil søge kontakt med sin far.

Jeg har oplevet flere gange med venner og bekendte at børnene som unge eller voksne har valgt at opsøge deres ophav, og hvis de så hører, der ER blevet sendt ting, så vil de blive meget, meget vrede over at de ikke har fået den slags udleveret.

Så når tiden er inde, så giv det til barnet/den unge.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. september 2010

Shibby

SussieThyssen skriver:

Det er nok det sidste jeg ville anbefale at gøre. Derimod skal man gemme tingene til barnet bliver stort nok. Der VIL nemlig komme en dag hvor barnet vil søge kontakt med sin far.

Jeg har oplevet flere gange med venner og bekendte at børnene som unge eller voksne har valgt at opsøge deres ophav, og hvis de så hører, der ER blevet sendt ting, så vil de blive meget, meget vrede over at de ikke har fået den slags udleveret.

Så når tiden er inde, så giv det til barnet/den unge.

Kærligst
Sussie

Tror du har ret

Anmeld

25. september 2010

betski

Shibby skriver:

Jeg ville nok stå med blandet følelser og blive lidt forvirret. Jeg vil da på barnets vegne blive glad for kortene, men synes det fra faderens side er lidt halvhjertet og måske han sender kortene for hans egen samvittighed og ikke for barnets skyld. Faderen burde jo ha bare lidt samvær med barnet, så de kan lære hinanden at kende. Det gør man ikke via et kort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.