for hulan jeg ku skrige..
hvordan klarer enlige mødre sig..???
Emil er jo sløj, har sovet elendigt hele natten, har ca været oppe hver time i nat..
jeg formåede at møde kl 7, men gik så også hjem kl 1215, eller jeg kørte til byen.
havde en aftale hos hudplejeklinikken.. men inden nåede jeg lige forbi tøj sko.. eller kom tilfældigt forbi og sørme om der ikke hang flyverdragter til 129,- stykket.. :-o så jeg snuppede lige en til hver af ungerne.. og de var ikke engang grimme.. :D
jeg måtte lige i skoringen og købe et par lækre bløde sommersko til mors arme fødder.. :P
og så gjorde jeg det! Jeg købte den tlf jeg længe har drømt om.
http://www.uberphones.com/photos/2008/2/c902.jpg
Jeg blir ikke populær hos Jannik, da bilen også er i stykker og det skal jo også laves.. Men den klarer svoger i morgen. ;) Men som min søster sagde, det var vel ikke værre end at han kom hjem med en ny FISK.. og hun har sgu da så meget ret.
nå men hente Ea og hjem til Emil som Bedste har passet i dag.
og han er bare pyldret .. hun har nærmest gået rundt med ham ude i haven hele dagen, for der havde han det bedst. Stakkels Bedste.
Jannik har jo så valgt at ta til nordsjælland og arbejde for en ven, og jeg står så alene med Lorten.
kæft de fede må svede.. jeg har svedt så meget idag at det fatter i ik, har vadet rundt med Emil, haft ham i ringslyngen, mens jeg var op at handle, har siddet med ham og har gået rundt med ham og vugget ham.. osv osv..
jeg er ret sikker på det er kindtænderne.. for han er total hævet og han har aldrig savlet så meget som han gør nu.
Men han er bare ik til at få til at sove, det er krop umuligt. Jeg har smurt med meta - dent (virker ik en skid) , har nu givet han en numsepanodil - han vågner ca hver halve time og så kan jeg ellers trille med vognen igen. Ja har desværre været nødt til at lægge ham i vogenen.. for i sengen skreg han så meget, så han næsten kastede op.
kæft jeg ævler..
Det har været enormt synd for Ea, for jeg har bare haft minus tid til hende.. stakkels pige.
haha skrev lidt sammen med chefen på sms her til aften, at jeg i radioen havde hørt nogle chefer gjorde meget i at afhjælpe deres ansatte med rygestop og fedme, spurgte om det var noget han gjorde det i... Skrev at jeg lige havde meldt en kollega og jeg til en slankeforløb.. og det var ik billigt, om han gav et tilskud?
og ved i hvad han svarede; det snakker vi om mandag, men hvorfor ik.. :P - han er nu ret blæret den mand.
Så kan det nok være man kan knibe ballerne sammen når chefen betaler..
Så er Emil vågen igen.... :(
nå fik vugget ham i søvn igen. - lad os se hvor længe det varer.
nå men han har da hygget sig lidt i dag den lille. jeg opdagede pludselig at han prøvede på at rejse sig op i det fri ude på græsplænen, det har jeg ik set før.
Han kan pludselig også manøvre rundt med gåvognen.. altså mere end bare ligeud også ind i en væg eller hvor den nu ender..
også sagde han tak for mad. ! 8D Ik ordret, men med tegn.
det lykkedes mig at få lidt grød i ham og da han ikke ville have mere, rystede han på hovedet og klappede i hænderne.. (det gør de i DP, siger tak for mad og klapper i hænderne. ) Okay mor har du så fattet at jeg ik vil have mer.
nå må hellere stoppe, det er vidst tydeligt at jeg er alene hjemme og mangler nogen at snakke med... :))
Susan og Emil der kommer til at teorisere sin mor hele natten. :'(
Anmeld