godt og skidt (meget langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

Susan1978

for hulan jeg ku skrige.. hvordan klarer enlige mødre sig..??? Emil er jo sløj, har sovet elendigt hele natten, har ca været oppe hver time i nat.. jeg formåede at møde kl 7, men gik så også hjem kl 1215, eller jeg kørte til byen. havde en aftale hos hudplejeklinikken.. men inden nåede jeg lige forbi tøj sko.. eller kom tilfældigt forbi og sørme om der ikke hang flyverdragter til 129,- stykket.. :-o så jeg snuppede lige en til hver af ungerne.. og de var ikke engang grimme.. :D jeg måtte lige i skoringen og købe et par lækre bløde sommersko til mors arme fødder.. :P og så gjorde jeg det! Jeg købte den tlf jeg længe har drømt om. http://www.uberphones.com/photos/2008/2/c902.jpg Jeg blir ikke populær hos Jannik, da bilen også er i stykker og det skal jo også laves.. Men den klarer svoger i morgen. ;) Men som min søster sagde, det var vel ikke værre end at han kom hjem med en ny FISK.. og hun har sgu da så meget ret. nå men hente Ea og hjem til Emil som Bedste har passet i dag. og han er bare pyldret .. hun har nærmest gået rundt med ham ude i haven hele dagen, for der havde han det bedst. Stakkels Bedste. Jannik har jo så valgt at ta til nordsjælland og arbejde for en ven, og jeg står så alene med Lorten. kæft de fede må svede.. jeg har svedt så meget idag at det fatter i ik, har vadet rundt med Emil, haft ham i ringslyngen, mens jeg var op at handle, har siddet med ham og har gået rundt med ham og vugget ham.. osv osv.. jeg er ret sikker på det er kindtænderne.. for han er total hævet og han har aldrig savlet så meget som han gør nu. Men han er bare ik til at få til at sove, det er krop umuligt. Jeg har smurt med meta - dent (virker ik en skid) , har nu givet han en numsepanodil - han vågner ca hver halve time og så kan jeg ellers trille med vognen igen. Ja har desværre været nødt til at lægge ham i vogenen.. for i sengen skreg han så meget, så han næsten kastede op. kæft jeg ævler.. Det har været enormt synd for Ea, for jeg har bare haft minus tid til hende.. stakkels pige. haha skrev lidt sammen med chefen på sms her til aften, at jeg i radioen havde hørt nogle chefer gjorde meget i at afhjælpe deres ansatte med rygestop og fedme, spurgte om det var noget han gjorde det i... Skrev at jeg lige havde meldt en kollega og jeg til en slankeforløb.. og det var ik billigt, om han gav et tilskud? og ved i hvad han svarede; det snakker vi om mandag, men hvorfor ik.. :P - han er nu ret blæret den mand. Så kan det nok være man kan knibe ballerne sammen når chefen betaler.. Så er Emil vågen igen.... :( nå fik vugget ham i søvn igen. - lad os se hvor længe det varer. nå men han har da hygget sig lidt i dag den lille. jeg opdagede pludselig at han prøvede på at rejse sig op i det fri ude på græsplænen, det har jeg ik set før. Han kan pludselig også manøvre rundt med gåvognen.. altså mere end bare ligeud også ind i en væg eller hvor den nu ender.. også sagde han tak for mad. ! 8D Ik ordret, men med tegn. det lykkedes mig at få lidt grød i ham og da han ikke ville have mere, rystede han på hovedet og klappede i hænderne.. (det gør de i DP, siger tak for mad og klapper i hænderne. ) Okay mor har du så fattet at jeg ik vil have mer. nå må hellere stoppe, det er vidst tydeligt at jeg er alene hjemme og mangler nogen at snakke med... :)) Susan og Emil der kommer til at teorisere sin mor hele natten. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Tynen

Susan!
Først det positive!!!

Den mobil har du bare ikke lige købt!!
Du skal da ikke sidde og prale mig lige direkte i ansigtet med den!!
Shit, jeg er misundelig - Og jeg kan først få ny mobil til oktober.
5 megapixel - Arhmen jeg dør!! 8D

Dernæst skal du sgu have et skulderklap!!
I har altså været frygteligt meget igennem den sidste tid med alt det sygdom.
Så selvfølgelig skal du have lov at forkæle dig selv med lidt shoppen.
Ja, populær bliver man nok ikke, men det har man vel prøvet før ;)

Det er bare ikke fedt at stå alene med det hele.
2 børn, hvoraf den ene er pyller og den anden mangler opmærksomhed.
Jeg tager sgu også hatten af for enlige mødre!

Håber du får en fredlig nat - Lyder som om du godt kunne bruge et par timers hvil.

Og super chef du har dig der!
Gad vide om min kan byttes us til en lignende model?

Ved ikke om mit indlæg gav mening, men er lige ved at undgå at brænde popcorn på så render lidt frem og tilbage :$

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

når jeg er færdig med min diskution på børn o-3 år, så skal jeg lige læse dit indlæg, men kan simpelthen ikke overskue det mens det står på....>(

er sgu ved at være vred nu!

sorry:$

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

pheeeew... det lyder hårdt! Hvis ikke det var for en "lille smule" shopperi - så havde det da været en rådden dag!

Jeg syns dælme det er skide godt hvis chefen vil støtte kuren lidt med lidt økonomisk opbakning! Hatten af for det! Og hatten af for dig - at du har fået meldt dig til slankeholdet, det er det første skridt på vejen!

Jeg har tænkt på, Susan.. om vi måske kunne skrive vores "ww-dagbøger" til hinanden? Jeg tager mig sammen gang på gang - i to dage, og så glemmer jeg at skrive i, og så skrider det. Måske kunne det være motivation for os begge hvis vi skulle aflægge regnskab for nogen?

Marie - håber at Emilen overrasker med en god nats søvn :)

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

Loggidut skriver:

når jeg er færdig med min diskution på børn o-3 år, så skal jeg lige læse dit indlæg, men kan simpelthen ikke overskue det mens det står på....>(

er sgu ved at være vred nu!

sorry:$

What´s up??!!
Det skal jeg sgu se!

Loggi sur - Så har man sgu hørt det med (C)

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

naaaaa.....skidt tynen, det her er susans indlæg...så vigtigt var det heller ikke, blev sgu bare lige vred!

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

sådan susan...så læste jeg lige igennem...og sikke da en dag, tror du ikke du har en tiger på besøg, og så nogle nye bisser på samme tid? hvor er du heldig med en bedste som gider have ungerne, kys hende i panden, man forstår først betydningen af sådanne folk når de ikke er der mere :'( og Ea, ja den der dårlige samvittighed kender jeg godt, hvad med at få passet emil, og så snuppe en tøsetur med hende? hæ hæ...og din chef...vil du ikkke dele lidt ud af ham? (C) du har ham da i din hule hånd!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.