nå så blev Tif sørme kidnappet i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

Loggidut

af min søde veninde, hun var lige til kaffe, og Tif har holdt fri fra dp.

bedst mens vi sidder der, siger veninden, hvad så Tif skal du med moster hjem?

og min veninde ved udmærket godt at det skal hun ikke slynge ud til mine børn...så jeg måtte jo lige irettesætte hende voldsomt, med løftet pegefinger...og det eneste madammen sagde var, jammen hvorfor har du da ikke pakket en body og nogle bleer til hende...

8D??? ja så måtte jeg jo løbe rundt, og her klokken 19.00 hentede jeg så min totalt udmattet lille pige, hun sad i sandkassen, helt sort fra top til tå, iklædt et par alt for store strømper og store bukser...låååål...og bare gravede og delvist åd sand, nøj jeg har sjældent set hende hygge sig så dejligt...hun har spist, drukket og leget, kun afbrudt af en kort lur!

så da hun kom hjem, måtte hun lige have en klud i ansigtet, og en ren ble på, og så ellers godnat!

hun sov faktisk inden hun ramte puden!

nøj hvor er min veninde bare skøn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Plysbjørnen

Næ hvor er det bare dejligt når sådan noget sker, ikke at jeg nogensinde har oplevet at nogen har gjort det...

Men det må da være dejligt med sådan en fridag en gang i mellem...

Betina

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

Har din veninde en søster? :D

Sådan et initiativ gad jeg sgu godt rende ind i engang i mellem.

Vi var dog faktisk på Cafe uden børn forleden. Der er åbnet en ny cafe som vi ville besøge. Heldigvis gad farmor sidde i vores stue med en kop kaffe og lytte efter babyalam i et par timer. Dejligt lige at komme ud af huset lidt - bare mand og kone, og så få en bette ferieøl!

Anmeld

26. juli 2008

linemus

Det er dog en fantastisk veninde du har der! Hun gør godt nok nogle pragtfulde ting, som man ellers bare drømmer om. Hvor er du heldig, men det ved du vist godt :)

Knus Line

Anmeld

26. juli 2008

Loggidut

linemus skriver:

Det er dog en fantastisk veninde du har der! Hun gør godt nok nogle pragtfulde ting, som man ellers bare drømmer om. Hvor er du heldig, men det ved du vist godt :)

Knus Line

kun alt for godt line!

Vi ved hvor vi har hinanden...og hinandens børn, det er altså guld værd!

(lol...til mit bryllup har hun tænkt sig at rejse sig op og sige til michael at det er en ommer...han skal ikke løbe med hendes "mand")

lol...aj hun er virkelig guld værd!(L)

Anmeld

26. juli 2008

bette

hold da op sikke en skøn overraskelse.. men det lyder da også til hun har haft det nemt nok med hende... og dejligt at se hende sidde helt beskidt der i sandkassen.. godt træt efter dagens oplevelser.8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.