38+5 på vej til guldbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Shibby

Hehe Takker

Sålidt ^^

Det er de færreste højgravide der føler sig lækre,men du er altså en af de kønne af slagsen Du kan måske først se det på billederne når du har født ..hvem ved. Men flot,det er du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Niiiice... 

Anmeld

26. september 2010

Mischa

merichs skriver:

Jeg synes ikke det var nemt at finde en kjole som passede til et guldbryllup og hvor jeg ikke følte mig som en sæk kartofler. Her er resultatet

super super smuk kjolen er også fin

Anmeld

26. september 2010

Kløver

merichs skriver:

Kjolen er fra B-Young, så det er ikke engang en "mama"kjole. Dedt tog en evighed at finde en kjole som så nogenlunde ud. Haha ja skulle måske lige ha skiftet futterne ud FØR billedet

Bliver simpelhen nød til høre hvor du har købt denne B-Young kjole henne, og om du ved om den kan fås på nettet eller hvor den ellers kan købes. har ledt og søgt, og synes bare det er sådan en smuk kjole

Anmeld

26. september 2010

Mellepige

Wauw du ser godt ud! og sikke en flot kjole ..

Anmeld

26. september 2010

merichs

Maja84 skriver:

Bliver simpelhen nød til høre hvor du har købt denne B-Young kjole henne, og om du ved om den kan fås på nettet eller hvor den ellers kan købes. har ledt og søgt, og synes bare det er sådan en smuk kjole

Den er købt i Kolding Storcenter og mener at butikken hedder Blu Di Blu (staves)  Den var i 3 forskellige farver. Ved desværre ikke hvor man ellers kan købe den.

Anmeld

26. september 2010

Kløver

merichs skriver:

Den er købt i Kolding Storcenter og mener at butikken hedder Blu Di Blu (staves)  Den var i 3 forskellige farver. Ved desværre ikke hvor man ellers kan købe den.

ej dte er da bare helt perfekt, bor i fredericia så er ikke så langt, tusind tak, vil da prøve at køre derned og se om jeg kan være heldig, både at finde kjolen og en str jeg kan passe

Anmeld

26. september 2010

merichs

Maja84 skriver:

ej dte er da bare helt perfekt, bor i fredericia så er ikke så langt, tusind tak, vil da prøve at køre derned og se om jeg kan være heldig, både at finde kjolen og en str jeg kan passe

Min lillesøster snakker om at de skal til at bygge om i den butik og har vildt gode rabatter!

Anmeld

26. september 2010

Kløver

merichs skriver:

Min lillesøster snakker om at de skal til at bygge om i den butik og har vildt gode rabatter!

tak, lyder da dejligt, men så kan det være jeg skal køre derned allerede i morgen ville jo være ærgeligt hvis jeg ik kunne finde kjolen i en stor nok str

Anmeld

26. september 2010

merichs

Shibby skriver:

Sålidt ^^

Det er de færreste højgravide der føler sig lækre,men du er altså en af de kønne af slagsen Du kan måske først se det på billederne når du har født ..hvem ved. Men flot,det er du

Det er liiiiiidt svær at føle sig pæn når man hele tiden bliver banket i hovedet og mindet om at man nok har taget en anelse meget på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.