38+5 på vej til guldbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.933 visninger
39 svar
0 synes godt om
24. september 2010

merichs

Jeg synes ikke det var nemt at finde en kjole som passede til et guldbryllup og hvor jeg ikke følte mig som en sæk kartofler. Her er resultatet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Laulund87

Wauw

Anmeld

24. september 2010

NinaNymannMadsen

merichs skriver:

Jeg synes ikke det var nemt at finde en kjole som passede til et guldbryllup og hvor jeg ikke følte mig som en sæk kartofler. Her er resultatet

sikke en fin mave. og sikke en fin kjole den er rigtig rigtig flot.

Anmeld

24. september 2010

Kit

Jeg synes du ser fantastisk ud. Kan rigtig godt lide kjolen.

Godt valg

Anmeld

24. september 2010

TbCp

FLOT FLOT FLOT!!!

Havde du så også de fine futter på til

Anmeld

24. september 2010

Kløver

nøj hvor er du da bare smuk i dne kjole, wow den er da super flot..... hvor dælen har du fundet sådan en smuk kjole henne, og du bærer den jo bare så godt wow

synes dog ikke skoene gør dig og kjolen helt ære

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

suuuuper flot!!! godt valg

Anmeld

24. september 2010

merichs

TbCp skriver:

FLOT FLOT FLOT!!!

Havde du så også de fine futter på til

Haha nej futterne blev skiftet ud med et par sorte ballarinaer  Men det skulle da ikke være første gang jeg er taget afsted i futter. For en måneds tid siden skulle vi lige hurtigt i Bauhaus. Da næsten er der opdager jeg at jeg ikke har fået sko på, men er taget afsted i futter

Anmeld

24. september 2010

TbCp

merichs skriver:

Haha nej futterne blev skiftet ud med et par sorte ballarinaer  Men det skulle da ikke være første gang jeg er taget afsted i futter. For en måneds tid siden skulle vi lige hurtigt i Bauhaus. Da næsten er der opdager jeg at jeg ikke har fået sko på, men er taget afsted i futter

Anmeld

24. september 2010

merichs

Maja84 skriver:

nøj hvor er du da bare smuk i dne kjole, wow den er da super flot..... hvor dælen har du fundet sådan en smuk kjole henne, og du bærer den jo bare så godt wow

synes dog ikke skoene gør dig og kjolen helt ære

Kjolen er fra B-Young, så det er ikke engang en "mama"kjole. Dedt tog en evighed at finde en kjole som så nogenlunde ud. Haha ja skulle måske lige ha skiftet futterne ud FØR billedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.