Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg synes ikke det var nemt at finde en kjole som passede til et guldbryllup og hvor jeg ikke følte mig som en sæk kartofler. Her er resultatet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wauw
merichs skriver: Jeg synes ikke det var nemt at finde en kjole som passede til et guldbryllup og hvor jeg ikke følte mig som en sæk kartofler. Her er resultatet
Jeg synes du ser fantastisk ud. Kan rigtig godt lide kjolen.
Godt valg
FLOT FLOT FLOT!!!
Havde du så også de fine futter på til
nøj hvor er du da bare smuk i dne kjole, wow den er da super flot..... hvor dælen har du fundet sådan en smuk kjole henne, og du bærer den jo bare så godt wow
synes dog ikke skoene gør dig og kjolen helt ære
suuuuper flot!!! godt valg
TbCp skriver: FLOT FLOT FLOT!!! Havde du så også de fine futter på til
Haha nej futterne blev skiftet ud med et par sorte ballarinaer Men det skulle da ikke være første gang jeg er taget afsted i futter. For en måneds tid siden skulle vi lige hurtigt i Bauhaus. Da næsten er der opdager jeg at jeg ikke har fået sko på, men er taget afsted i futter
merichs skriver: Haha nej futterne blev skiftet ud med et par sorte ballarinaer Men det skulle da ikke være første gang jeg er taget afsted i futter. For en måneds tid siden skulle vi lige hurtigt i Bauhaus. Da næsten er der opdager jeg at jeg ikke har fået sko på, men er taget afsted i futter
Maja84 skriver: nøj hvor er du da bare smuk i dne kjole, wow den er da super flot..... hvor dælen har du fundet sådan en smuk kjole henne, og du bærer den jo bare så godt wow synes dog ikke skoene gør dig og kjolen helt ære
Kjolen er fra B-Young, så det er ikke engang en "mama"kjole. Dedt tog en evighed at finde en kjole som så nogenlunde ud. Haha ja skulle måske lige ha skiftet futterne ud FØR billedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128