Tv på værelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

Nadi

Til jer der har større børn/andre end purken fra juli07: Har jeres børn tv på værelset? Hvis ja, hvor gamle var de da de fik det?

Til alle: Skal jeres børn have tv på værelset, hvis ja hvor gamle skal de være? Hvis nej, hvorfor ikke??

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Lise

Tja, det skal han vel engang... selv var jeg 13 da jeg fik tv (i konf.gave), og lige nu er min holdning at han skal være ca lige så gammel...

Anmeld

25. juli 2008

Plysbjørnen

her skal de have fjernsyn på værelset... vi har snakket om at de skal være omkring 10 år gamle...

betina

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

Nadi skriver:

Til jer der har større børn/andre end purken fra juli07: Har jeres børn tv på værelset? Hvis ja, hvor gamle var de da de fik det?

Til alle: Skal jeres børn have tv på værelset, hvis ja hvor gamle skal de være? Hvis nej, hvorfor ikke??

-Nadia

drengene fik da de var...hmmm....kasper var vel 7 og chr var nok 5 år.

men tif...så længe jeg kan holde hende fra det, så gør jeg det...michael tigger tit og ofte om at tif skal have tv, men jeg har sagt nej, og sådan bliver det...hun ser enkelte gange tv, men det er kun hvis hun er med oppe i min seng og hygge...altså meget sjældent...så lang tid hun kan undgå det, er jeg nemlig glad.

jeg vil elske at have et barn som elsker at være udendørs, og finde på lege selv!

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

vi "arver" snart et nyt tv fra mine forældre der skal flytte, og vi har overvejet om det gamle skal ind på børnenes værelse... Malte ser ikke på tv'et selv om det er tændt og Freja ser noget. Freja ser i øvrigt ikke meget tv - hun hører det (?). Hun går rundt og leger mens det kører, men hvis jeg slukker brokker hun sig helt vildt... Jeg kunne egentlig godt tænke mig at Freja gad at være mere på hendes værelse - så måske kunne man lokke lidt med flimmeren (og jeg kunne slippe for at høre på Teletubbies i min stue! ;)) Jeg ved det sgu ikke rigtig, Nadi.. vi har ikke snakket om det, det er bare lidt tanker jeg har haft. Jeg er vist lidt holdnings-svag på det område. Vil helst ikke at de ser for meget tv, men gider heller ikke tage kampen hvis det nu lige er det, der har interesse i det givne øjeblik. Marie - hvem sagde noget om en regnorms rygrad?

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

Her får hun også tv på værelset!
Det giver sådan en dejlig ro ;)

Regner med at det bliver omkring 10års alderen - Hvis ikke det bliver "in" før ;)

Anmeld

25. juli 2008

Nadi

Grunden til at jeg spørg er fordi min svigerinde og hendes mand havde lånt mit gamle, fra da jeg boede hjemme. Og det har vi fået igen nu og hele familien bliver ved med at sige "Oliver's tv"!! Det er IKKE hans tv og han skal heller ikke have tv på værelset før han er lidt ældre. Og det eneste det tv skal kunne er at afspille film, så han ikke skal se dem i stuen. Men ville bare lige høre jeres mening om det, for det lød på min svigerfamilie (og mand) som om det lidt var en selvfølge at det skulle ind på Oliver's værelse.

Anmeld

25. juli 2008

Susan1978

Ungerne får vores det store ovenpå, den dag vi får en fladskærm til stuen eller soveværelset.. men det er ikke noget der haster..

vi gider ik smide det ud, så kan det ligeså godt komme på legeværelset (1. salen)

så her er der ikke sat alder på..

selv fik jeg også først da jeg ik et i konf. gave.

Susan

Anmeld

25. juli 2008

Marco2

Nææh. HUn skal ikke ha' tv på værelset før hun er meget ældre. Vel omkring konf alder eller sådan noget.... Jeg ser ikke meget tv selv, og vil egentligt gerne at hun heller ikke gør. Håber på at vi kan lave noget sammen eller noget kreativt istedet for.. Ai det blev vist noget sludder... Op i seng igen med mig... Men nej, ikke tv på værelset foreløbigt! AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.