Sangen er fin.
Om end lidt ordinær.
Men men men må lige blande mig lidt i X-faktor-debat: Pas nu på! Der er stor forskel på at stå til audition og i et studie.
Tror dog, det kunne være godt at synge sin egen sang til aud., men vær opmærksom på, at din sang er meget "jævn", og varer noget om at komme i gang således at man kan høre din smukke stemme. Versene imponerer ikke som sådan i forhold til at vise dit talent. Og det er jo ikke sikkert, at dommerne giver dig mere end et 1/2 min!
Og så vil jeg lige sige: nej nej nej til Celine Dion til en audition. Med mindre du kan synge som eller bedre end damen selv. Jeg kan love dig at den genre hænger dommerne ud af halsen, og at et My heart will go on-sangvalg SJÆLDENT vil falde i god jord. Prøv at være lidt mere original - den slags kigger de også efter.
Men held og lykke med det! Du har bestemt noget at bygge på.
(Og forstå mit indlæg ret, - jeg vil ikke være en af dem, som blot har sagt:" Du skal da være med i X-faktor", uden at være lidt kritisk også ;-) Du ved,der står altid en masse skuffede mennesker i de programmer og siger: Jamen , alle folk siger, jeg kan synge, og at jeg skulle stille op! Så er det ski bedre at være 100% ærlig).
Held og lykke - og hvor er du modig sådan at bede om meninger herinde! Godt gået!
Anmeld