Vil nogen lytte til min nye single

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. september 2010

smokin

Synes det er en fin sang... men tror den blegner lidt i mængden men synge - det kan du i hvert fald!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Mor-til-asta-09

x-factor here comes Rikke...

Absolut stil op... Du vil fortryde hvis du ikke gør det Lyder kanons godt

Anmeld

24. september 2010

Frk. Himmelblå

Sangen er fin. 

Om end lidt ordinær.

Men men men må lige blande mig lidt i X-faktor-debat: Pas nu på! Der er stor forskel på at stå til audition og i et studie. 

Tror dog, det kunne være godt at synge sin egen sang til aud., men vær opmærksom på, at din sang er meget "jævn", og varer noget om at komme i gang således at man kan høre din smukke stemme. Versene imponerer ikke som sådan i forhold til at vise dit talent. Og det er jo ikke sikkert, at dommerne giver dig mere end et 1/2 min!

Og så vil jeg lige sige: nej nej nej til Celine Dion  til en audition. Med mindre du kan synge som eller bedre end damen selv. Jeg kan love dig at den genre hænger dommerne ud af halsen, og at et My heart will go on-sangvalg SJÆLDENT vil falde i god jord. Prøv at være lidt mere original - den slags kigger de også efter.

Men held og lykke med det! Du har bestemt noget at bygge på.

(Og forstå mit indlæg ret, - jeg vil ikke være en af dem, som blot har sagt:" Du skal da være med i X-faktor", uden at være lidt kritisk også ;-) Du ved,der står altid en masse skuffede mennesker i de programmer og siger: Jamen , alle folk siger, jeg kan synge, og at jeg skulle stille op! Så er det ski bedre at være 100% ærlig).

Held og lykke - og hvor er du modig sådan at bede om meninger herinde! Godt gået!

Anmeld

24. september 2010

qp

RikkeHvidovre skriver:

Da jeg ikke har sendt den ud til pladeselskaber endnu, men er lagt online på youtube. vil jeg høre om nogen vil lytte til den og fortælle hvad i synes om den.

Du må skrive hvad du synes, med positivt og negativt.

Du kan købe den igennem mig for 30 kr. skal den sendes koster den 45 kr

Skriv til mig hvis du er interesseret

kan sangtens mødes i kbh hvis det er

Hop på youtube og søg :

Rikke i Promise. og endelig spred rygtet

Min drøm er at få en pladekontrakt, ved der er masser af arbejde i det, vil kæmpe.

men fortæl hvad du synes

Fin sang... Og jeg synes du synger i lidt en for lav tone - hvis du sang lidt højere ville din stemme ikke lyde så mørk.

Anmeld

24. september 2010

qp

Mht. X Factor så synes jeg du skal arbejde en del mere med din stemme inden du stiller op, for du går ikke hele vejen - det er 100%. ....

Anmeld

24. september 2010

Diana...

God sang og du synger bare rigtig godt så jeg synes da bare du skal se at komme afsted til x-faktor med din egen sang.

Anmeld

24. september 2010

Thereseh

Udmærket popsang. Jeg har dog svært ved at vurdere rigtigt hvordan din stemme lyder, for det lyder som om der er tweaket en del med vokalsporet. Kompressor og autotune. 

Hvis du stiller op til audition, så husk at syng en sang der viser det af din stemme du synes du bedst til. En hvor dine følelser kommer igennem, og ikke en der er så teknisk svær, at du pga. nervøsitet, falder igennem. 

Held og lykke

Anmeld

24. september 2010

SussieThyssen

RikkeHvidovre skriver:

Da jeg ikke har sendt den ud til pladeselskaber endnu, men er lagt online på youtube. vil jeg høre om nogen vil lytte til den og fortælle hvad i synes om den.

Hop på youtube og søg :

Min drøm er at få en pladekontrakt, ved der er masser af arbejde i det, vil kæmpe.

men fortæl hvad du synes

Sådan min pige..det er super godt.

Skal lige tilføje at jeg er prof sanger og debuterede som 14 årig og har arbejdet som sanger og musiker i mange, mange år.

Jeg synes du skal tage din sang og sende til et par pladeselskaber i Tyskland, og hvis du ikke har modet på udlandet, så send den til Keld Heick, han kan gendkende en god sanger når han hører en

Du har en supergod stemme, der kan bruges til meget både pop og country, så kast dig ud i noget mere af den stil.
Kunne godt tænke mig at høre dig synge Crazy af Patzy Cline, samt The Rose. Det er nogle svære sange, men jeg tror de vil ligge godt for dig, og så skulle du lytte til en sanger som Buffy Saint Marie, hun havde nogle helt fantastiske sange, og jeg tror at du, hvis du støver dem af og piller lidt ved dem, kunne få noget meget spændende ud af dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. september 2010

camsko88

Du er dygtig

Anmeld

24. september 2010

michella88

RikkeHvidovre skriver:

Hop på youtube og søg :

men fortæl hvad du synes

Det lyder sku da hamrende godt

Thumbs up herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.