Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du ser lige så godt ud som altid!
Jeg har også taget 8 kg. på, men jeg vejede vist lidt (for ikke at sige meget!) mere end dig til at starte med! Jeg er også sulten hele tiden og spiser også mere end jeg plejer...æv æv æv!
Det værste er, at før jeg blev gravid løb jeg 5 km. ca. 4 gange om ugen, og nu gør jeg nærmest ingenting, fordi min gode veninde og jordemoder fortalte mig, at der er større chance for at abortere de første 12 uger, hvis man løber....og nu kan jeg BARE ikke komme i gang igen ...
Meeen du ser sgu bare godt ud!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
piadas skriver: Du ser lige så godt ud som altid! Jeg har også taget 8 kg. på, men jeg vejede vist lidt (for ikke at sige meget!) mere end dig til at starte med! Jeg er også sulten hele tiden og spiser også mere end jeg plejer...æv æv æv! Det værste er, at før jeg blev gravid løb jeg 5 km. ca. 4 gange om ugen, og nu gør jeg nærmest ingenting, fordi min gode veninde og jordemoder fortalte mig, at der er større chance for at abortere de første 12 uger, hvis man løber....og nu kan jeg BARE ikke komme i gang igen ... Meeen du ser sgu bare godt ud!!
Taaak... Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der bliver lidt tungere. "Alle" i mødregruppen herinde har bare tabt sig af at blive gravide og jeg synker bare langsomt længere og længere ned i sofaen, he he!!
DK skriver: Taaak... Jeg er glad for at jeg ikke er den eneste der bliver lidt tungere. "Alle" i mødregruppen herinde har bare tabt sig af at blive gravide og jeg synker bare langsomt længere og længere ned i sofaen, he he!!
Ja, lige præcis!! Jeg tænker også bare fuuuck hver gang en eller anden skriver, at de kun har taget 1 kg. på eller lige frem tabt sig! Så kommer jeg her med mine 8 kg. - ja tak!!
I det mindste er vi to!!
Må bare lige skrive, at du er da simpelthen for lækker, så de 8 kg skal du da ikke være ked af...
Hold nu op hvor er du smuk!!! I mit næste liv vil jeg også se sådan ud
Altså man kan jo sagtens se hvor de otte kilo sidder, så det ville jeg ikke være træt af hvis jeg var dig! Det sidder jo suuuper flot.Jeg sad også lige i dag og tænkte at hvis den lille kommer ud nu, er der gode chancer for at han overlever... og jeg har stadig ingenting klar! Derfor synes jeg også at det er rigtig fint hvis du lægger inspirationsbilleder af babygrej ud.
Go' weekend
Ha ha hvor er du skæg men du er jo også bare så smuk og slank Så hvor skulle du tabe dig henne. Jeg vejer 15 kg for meget og der er masser at tage af så babyen spiser jo bare det ekstra jeg har. Det er jo meget normalt at man som stor taber sig eller ikke tager så meget på når man er gravid Jeg ville godt nok blive nervøs hvis det var dig der tabte dig hi hi Og man er da overhoved ikke i tvivl om hvor de 8 kg sidder SMUK.
Rigtig flot gravid er du. tillykke tillykke og hvor er det bare gaaet hurtigt!!
DK skriver: Uge 24!! Vægten siger +8kg!! Ujjj det er meget synes jeg, men sådan er det nu engang. Jeg bevæger mig jo ikke nær så meget som jeg plejer pga. bækkenløsningen og jeg spiser masser af mad så det måtte jo næsten komme Bimmeren og jeg er SULTNE! Derudover er der jo faktisk en lille chance for at Bimmeren kan overleve hvis han bliver født nu! Det er helt sindsygt! Men selv om vi er utålmodige så må han altså gerne blive derinde mindst 3 mdr. og 2 dage mere!! Jeg vil ligge nogle billeder ind af det babyudstyr vi har købt indtil nu. De kommer i fotoalbummet senere i dag. Plus jeg vil se om jeg ikke også lige kan ligge nogle nye billeder af Kirstine ind, bl.a. fra ferie og første skoledag! Det er vist længe siden at hun er blevet "opdateret" Knus og kram og fantastisk weekend herfra!
Uge 24!! Vægten siger +8kg!! Ujjj det er meget synes jeg, men sådan er det nu engang. Jeg bevæger mig jo ikke nær så meget som jeg plejer pga. bækkenløsningen og jeg spiser masser af mad så det måtte jo næsten komme Bimmeren og jeg er SULTNE!
Derudover er der jo faktisk en lille chance for at Bimmeren kan overleve hvis han bliver født nu! Det er helt sindsygt! Men selv om vi er utålmodige så må han altså gerne blive derinde mindst 3 mdr. og 2 dage mere!!
Jeg vil ligge nogle billeder ind af det babyudstyr vi har købt indtil nu. De kommer i fotoalbummet senere i dag. Plus jeg vil se om jeg ikke også lige kan ligge nogle nye billeder af Kirstine ind, bl.a. fra ferie og første skoledag! Det er vist længe siden at hun er blevet "opdateret"
Knus og kram og fantastisk weekend herfra!
Arhmen man kan jo ikke blive andet end dybt misundelig på den smækre mave
Min første tanke:0)
Your beautiful, your beautiful it's true:0) Du er lige så smuk som den sang:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128