Bimmeren 23+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.924 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. september 2010

DK

Uge 24!! Vægten siger +8kg!! Ujjj det er meget synes jeg, men sådan er det nu engang. Jeg bevæger mig jo ikke nær så meget som jeg plejer pga. bækkenløsningen og jeg spiser masser af mad så det måtte jo næsten komme Bimmeren og jeg er SULTNE!

Derudover er der jo faktisk en lille chance for at Bimmeren kan overleve hvis han bliver født nu! Det er helt sindsygt! Men selv om vi er utålmodige så må han altså gerne blive derinde mindst 3 mdr. og 2 dage mere!!

Jeg vil ligge nogle billeder ind af det babyudstyr vi har købt indtil nu. De kommer i fotoalbummet senere i dag. Plus jeg vil se om jeg ikke også lige kan ligge nogle nye billeder af Kirstine ind, bl.a. fra ferie og første skoledag! Det er vist længe siden at hun er blevet "opdateret" 

Knus og kram og fantastisk weekend herfra!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Sunflower

Nuuiii hvor er du smækker lækker! Sådan vil jeg gerne se ud når det bliver min tur

Manden er da sikkert heller ikke ked af det

Anmeld

24. september 2010

Diana...

Hold da op hvor du vokser flot, virkelig smuk mave. 

Åhh her spiser vi godt nok også meget det så jeg selv bliver helt overrasket nogen gange  

Glæder mig til at se billeder fra Kirstines første skole start. 

Rigtig god weekend til jer også. 

Knus Diana

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WOW!!! Du er allerede større end jeg var i 7.måned Og en del flottere...

Anmeld

24. september 2010

twinboys

wauw smuk  mave

Anmeld

24. september 2010

DK

Rosa skriver:

WOW!!! Du er allerede større end jeg var i 7.måned Og en del flottere...

Arghh tell me about it!! Jeg tror det ender med at maveskindet sprækker og Bimmeren kommer ud den vej!!

Anmeld

24. september 2010

Moderator

DK skriver:

Arghh tell me about it!! Jeg tror det ender med at maveskindet sprækker og Bimmeren kommer ud den vej!!

Jeg er ret sikker på det ville være mindre smertefuldt og en hel del hurtigere...

Anmeld

24. september 2010

DK

Rosa skriver:

Jeg er ret sikker på det ville være mindre smertefuldt og en hel del hurtigere...

Hey.. du har ret!

Kirstine påstår dog at det kommer til at se helt vildt ulækkert ud, såå....

Anmeld

24. september 2010

Moderator

DK skriver:

Hey.. du har ret!

Kirstine påstår dog at det kommer til at se helt vildt ulækkert ud, såå....

Ja DET har man ikke lyst til - så hellere en fødsel, det ser nemmelig slet ikke klamt ud..

Anmeld

24. september 2010

DK

Rosa skriver:

Ja DET har man ikke lyst til - så hellere en fødsel, det ser nemmelig slet ikke klamt ud..

Altså, hun ser Årgang 0 dvd'en med afsnittet hvor babyerne bliver født, igen og igen, så det tror jeg ikke hun synes. Hun synes dog det er liiidt pinligt at de skriger sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.