bare pral :P min allerførste fondant ting :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.274 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Melbek

Jeps.. med sved på panden og rystenden hænder, bevægede jeg mig ud i ukendt land og ville se om jeg nu kunne lave nogle af de flotte ting, jeg har set her inde.. 

Jeg er ved at øve mig til, jeg skal lave min dattes kage til hendes navnsgivningsfest og har lavet en sko.. Som jeg faktisk synes er ret godt lavet (min aller første ting)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Fines mor

Den er da rigtig fin;-)

Anmeld

24. september 2010

eirene

Den er fantastisk!

Anmeld

24. september 2010

Sunflower

Uhh den er fin Tænk at det er din ALLER første ting. Den er super flot lavet!! Ja, jeg har ikke forsøgt mig i kagekunstens verden endnu, jeg kan simpelthen ikke overskue hvor jeg skal starte - og kan man mon finde uf af det...?? Men jeg lurer virkelig med herinde og er DYBT imponeret

Anmeld

24. september 2010

Melbek

Tak skal i have

Anmeld

24. september 2010

Melbek

Bomst84 skriver:

Uhh den er fin Tænk at det er din ALLER første ting. Den er super flot lavet!! Ja, jeg har ikke forsøgt mig i kagekunstens verden endnu, jeg kan simpelthen ikke overskue hvor jeg skal starte - og kan man mon finde uf af det...?? Men jeg lurer virkelig med herinde og er DYBT imponeret

Tak skal du ha

Jeg synes de er så dygtige her inde og jeg stjæler med arme og ben, når jeg skal lave kagen til min pige

Jeg synes bare du skal springe ud i det. Det er rigtig sjovt.. dog tog det lang tid for skoen, da jeg også lige skulle amme og pludre ind imellem

Anmeld

24. september 2010

Fines mor

Bomst84 skriver:

For 2 uger siden lavede jeg min første Barbie kage, og det var ikke så svært som jeg troede. Så jeg vil sige du bare skal kaste dig ud i det;-)

Anmeld

24. september 2010

Dot D

Hvor er den flot

Anmeld

24. september 2010

mariamiss6

Melbek skriver:

Jeps.. med sved på panden og rystenden hænder, bevægede jeg mig ud i ukendt land og ville se om jeg nu kunne lave nogle af de flotte ting, jeg har set her inde.. 

Jeg er ved at øve mig til, jeg skal lave min dattes kage til hendes navnsgivningsfest og har lavet en sko.. Som jeg faktisk synes er ret godt lavet (min aller første ting)

Den er rigtig fin.... Gem den da endelig... Hvis der ikke er alt for længe til din datters dåb, kan du sagtens gemme den i en bøtte og bruge den på dåbskagen

Anmeld

24. september 2010

Melbek

mariamiss6 skriver:

Den er rigtig fin.... Gem den da endelig... Hvis der ikke er alt for længe til din datters dåb, kan du sagtens gemme den i en bøtte og bruge den på dåbskagen

Tak skal du have.. Jeg laver en prøvekage på søndag, så der putter jeg den på. Jeg skulle jo gerne blive bedre og så kunne lave en pænere en eller to Hun skal fejres d. 6 okt. så er der lidt tid til endnu.. Hvor lang tid, kan sådan noget holde? ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.