Jeg er helt kulret......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

mor til en del

på den gode måde....

jeg tog mig selv i at stå og nipse til de syltede hvidløg, de grønne oliven, og salat osten................jubiiiii hvor er jeg dog bare dejlig gravid...

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

Loggidut

har ha ha......tillykke med det...her var det våde, bløde flutes, med ketchup, remo og ristet løg i....+o( ja det var det med chr. men med tif var det alle former for dåsefisk...engang faldt jeg i staver over en dåse kippers i netto..., og jeg spiser bare aldrig kippers???+o(

Anmeld

25. juli 2008

bette

haha... niiiicee. lækkert da.. +o(

hehe ved mig var det salt lakrids.. æbler og jordbær... og så lige den værste... KAKAO... kunne drikke mindst 2 l hver dag.. føj+o(

kan heller ik så godt tåle det idag... i wonder why

Anmeld

25. juli 2008

Plysbjørnen

Jeg har 7-9-13 ikke haft nogen "laster" mens jeg har været gravid, hverken med Laura eller nu...

Betina

Anmeld

25. juli 2008

Nadi

Ja det lyder sgu som rigtig graviditets cravings :D

Hvor er jeg altså bare super glad på jeres vegne Lisbeth. Så kan dig og MariaE jo lave en ny klub. Jeg er sikker på vi andre gerne vil joine jer til en middag på Italia 8D

-Nadia

Anmeld

25. juli 2008

mor til en del

Nadi skriver:

Ja det lyder sgu som rigtig graviditets cravings :D

Hvor er jeg altså bare super glad på jeres vegne Lisbeth. Så kan dig og MariaE jo lave en ny klub. Jeg er sikker på vi andre gerne vil joine jer til en middag på Italia 8D

-Nadia

Det kunne altså bare være så hyggeligt at mødes med jer alle igen......
Lisbeth

Anmeld

25. juli 2008

heaven

hehe, jeg havde heller ikke som sådan en graviditets-spise-ting..... og dog, - jeg skulle have KUNG FU is, og min 1 om dagen. Eller rettere i døgnet, har nemlig også præsteret at vække manden kl 23.30 for at han skulle køre på tanken ...... var jeg populær??? gæt selv:P

og så kunne jeg ikke fordrage kød, uanset hvad det var+o(+o(

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.