<2 kian / l-n 39+0 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Nemlig! Hehe.. Far og mor her, var også stolte over vores lille dreng

Ja, det kan altså godt gøre lidt ondt, og så føler man bare at man har et hoved nærmest mellem benene syntes jeg hehe

Uh skal du bare være glad for, så har du ikke en mås der presser helt oppe på ribbene, så man (åndssvagt nok) prøver at sidde så skævt at man bliver længere og det ikke gør ondt.. hehe..

Det kunne godt lyde til det Men din mave sidder jo super flot, så det gør vel intet?

Hihi, tror jeg har en laaang baby derinde, for numsen er tit oppe og mase mig, og så kan den riiiiigtiiig godt lide at strække fusserne i venstre side... og i de her dage øver mave HELE TIDEN, så har en fikseret babys numse under højre ribben og fusser under venstre ribben..

Men tak, er ret stolt over min VM-bold (danmark ville have vundet hvis de havde haft så fin en bold &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Trolde_mor

Hihi, tror jeg har en laaang baby derinde, for numsen er tit oppe og mase mig, og så kan den riiiiigtiiig godt lide at strække fusserne i venstre side... og i de her dage øver mave HELE TIDEN, så har en fikseret babys numse under højre ribben og fusser under venstre ribben..

Men tak, er ret stolt over min VM-bold (danmark ville have vundet hvis de havde haft så fin en bold &nbsp

Uh kunne være mig der havde skrevet det. Kian gør lige nøjagtig det samme og i samme sider. ihh og så vrikker han med måsen ind imellem, for at prøve at få den længere op / mere plads..

Man kan bare nærmest tage fat om hele hælen når der sådan kommer en fod ud i venstre side

Hehe kan du også roligt være Hahaha.. ja, er jeg da også sikker på Danmark ville  griner..

Anmeld

24. september 2010

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Uh kunne være mig der havde skrevet det. Kian gør lige nøjagtig det samme og i samme sider. ihh og så vrikker han med måsen ind imellem, for at prøve at få den længere op / mere plads..

Man kan bare nærmest tage fat om hele hælen når der sådan kommer en fod ud i venstre side

Hehe kan du også roligt være Hahaha.. ja, er jeg da også sikker på Danmark ville  griner..

nej hvor nuttet...!! Men ja, kan ikke lade hver med at lægge hånden på den lille hæl, men puha, kan blive helt øm i skindet når den hele tiden skal mases

Tror det er nogle krudtugler vi har liggende derinde

Der har i hvert fald været fart over feltet siden uge 17

Anmeld

24. september 2010

Trolde_mor

Tina&Martin skriver:

nej hvor nuttet...!! Men ja, kan ikke lade hver med at lægge hånden på den lille hæl, men puha, kan blive helt øm i skindet når den hele tiden skal mases

Tror det er nogle krudtugler vi har liggende derinde

Der har i hvert fald været fart over feltet siden uge 17

Nej, det kan man virkelig ikke. Dog må jeg ind imellem bede ham lige trække den til sig igen, for det kan da godt nok gøre ondt når han har været i gang hele dagen med den hæl.

Hehe dét tror jeg også vi har hehe Bliver SÅ dejligt når de kommer ud til os

Også i den grad! hehe Er det en dreng eller en pige I venter jer?

Anmeld

24. september 2010

2babygirls

Trolde_mor skriver:

Nej, det kan man virkelig ikke. Dog må jeg ind imellem bede ham lige trække den til sig igen, for det kan da godt nok gøre ondt når han har været i gang hele dagen med den hæl.

Hehe dét tror jeg også vi har hehe Bliver SÅ dejligt når de kommer ud til os

Også i den grad! hehe Er det en dreng eller en pige I venter jer?

Hihi, maser også tit den lille hæl væk, for som regel kommer numsen jo frem i den anden side, og så er der strukket maveskind for alle pengene

Vi havde desværre en meget genert baby, så jordemoderen kunne knap nok måle organer og rygraden så stædig var den

Så måtte en tur ud på toilettet og ligge lidt med hovedet nedaf, før de sådan rigtig kunne komme til.. men kønnet er endnu uvist.. Den kinesiske siger pige, så nu må vi se om det holder stik

Anmeld

24. september 2010

Trolde_mor

Hihi, maser også tit den lille hæl væk, for som regel kommer numsen jo frem i den anden side, og så er der strukket maveskind for alle pengene

Vi havde desværre en meget genert baby, så jordemoderen kunne knap nok måle organer og rygraden så stædig var den

Så måtte en tur ud på toilettet og ligge lidt med hovedet nedaf, før de sådan rigtig kunne komme til.. men kønnet er endnu uvist.. Den kinesiske siger pige, så nu må vi se om det holder stik

Uh ja.. Kian er begyndt bare at strække benet helt, så når jeg forsøger at skubbe foden ind, skubber jeg i stedet hele hans krop, så måsen bare kommer mere ud i den anden side.. og så er han begyndt for alvor bare at banke den ud igen, når den så er kommet lidt ind.. Hehe.. ingen skal fortæller Kian noget hehe

Awww.. hehe.. Her oplevede vi også stædighed uden lige, jordmødrene sagde sågar at det godt måtte blive nogle andre der scannede når vi kom næste gang, efter 2 erfarne jordmødre havde været i gang med at lede hehe og ved 3D/4D måtte vi komme igen.. hehe.. Så der fik vi lige set ham en hel time mere, ugen efter

Så må i da også være ved at dø af utålmodighed, for at få køn at vide? Har det ikke været svært med tøj, værelse osv. så? Uhh spændende om det holder stik. Har prøvet begge kinesiske der er og de har begge sagt dreng. Så måske det holder stik med at det er en lille pige der gemmer sig

Anmeld

24. september 2010

mullesmith2

Smuk mave, ville ønske min så sådan ud, hilsen mulle uge 30 med tvillinger orker simpelthen heller ikke mere... hehe

Anmeld

24. september 2010

Trolde_mor

mullesmith2 skriver:

Smuk mave, ville ønske min så sådan ud, hilsen mulle uge 30 med tvillinger orker simpelthen heller ikke mere... hehe

Tak

Syntes nu også din mave sidder flot på dig Uha ikke noget at sige til når du venter tvillinger.. smiler.. Maven må veje godt..

Er der ikke noget med at man ofte bliver sat i gang når man har tvillinger, så man ikke skal gå helt til termin?

Anmeld

24. september 2010

mullesmith2

Trolde_mor skriver:

Tak

Syntes nu også din mave sidder flot på dig Uha ikke noget at sige til når du venter tvillinger.. smiler.. Maven må veje godt..

Er der ikke noget med at man ofte bliver sat i gang når man har tvillinger, så man ikke skal gå helt til termin?

Den vejer godt men der er jo også 3kg baby eller derover derinde + vand og moderkage og alt det der nu skal være hehe så det er der ikke noget at sige til plus jeg i forvejen er en stor pige så havde ik en lille mave til at starte med  det kan mærkes i bækkenet men det kan jeg jo læse du kender alt til av av.

Jo i mit tilfælde har de anbefalet planlagt kejsersnit så det bliver inden udgangen af uge 37+0

Anmeld

24. september 2010

Trolde_mor

mullesmith2 skriver:

Den vejer godt men der er jo også 3kg baby eller derover derinde + vand og moderkage og alt det der nu skal være hehe så det er der ikke noget at sige til plus jeg i forvejen er en stor pige så havde ik en lille mave til at starte med  det kan mærkes i bækkenet men det kan jeg jo læse du kender alt til av av.

Jo i mit tilfælde har de anbefalet planlagt kejsersnit så det bliver inden udgangen af uge 37+0

Kian vejer også omkring 3,4 kg. nu Men ja, ikke noget at sige til det er hårdt for dit bækken, og ja, det kan virkelig gøre avs Bare det at rejse sig er noget man lige skal tage sig sammen til, fordi man ved det kommer til at gøre ondt

Dejligt - så har du jo næsten dato for hvornår dine små guldklumper kommer til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.