Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Skal vi ikke håber på at det er sidste +0 billeder der kommer op? hehe..
Ihh vi er ved at være en smuuule utålmodige herhjemme vi kan slet ikke vente til han kommer ud, og vi skal se ham, lære ham at kende og bare holde om ham, nusse ham og visse ham alt vores kærlighed...... Vores dejlige søn
Her er jeg 39+0 og sikke han fylder den lille dreng, men maven sidder nu stadig dejligt foran, og genere ikke.
Men det gør bækkenet desværre Men nu er der kun 5 dage til termin, og så håber jeg ikke bækkenet brokker sig så meget mere
Har fået en del strækmærker, men er glad for at de er under navlen allesammen (og lidt på siden af kroppen) og at jeg ikke har fået linea nigra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er godt nok flot rund. Hvor er det spændende Christina - uge 40 lige om hjørnet, orrrrker ikke mere
Trolde_mor skriver: Skal vi ikke håber på at det er sidste +0 billeder der kommer op? hehe.. Ihh vi er ved at være en smuuule utålmodige herhjemme vi kan slet ikke vente til han kommer ud, og vi skal se ham, lære ham at kende og bare holde om ham, nusse ham og visse ham alt vores kærlighed...... Vores dejlige søn Her er jeg 39+0 og sikke han fylder den lille dreng, men maven sidder nu stadig dejligt foran, og genere ikke. Men det gør bækkenet desværre Men nu er der kun 5 dage til termin, og så håber jeg ikke bækkenet brokker sig så meget mere Har fået en del strækmærker, men er glad for at de er under navlen allesammen (og lidt på siden af kroppen) og at jeg ikke har fået linea nigra
Sikke da en fin mavse
Den ser ud til at være faldet lidt ned..??!! IHH gid min ville falde snart...
Hvor er du flot. .
Ih, ventetiden er bare så laaang, jeg husker det alt for godt selv. Men som du nok allerede har hørt tusinde gange - slap af og nyd de sidste dage med massere af alene tid og søvn når man har lyst.
Tina&Martin skriver: Sikke da en fin mavse Den ser ud til at være faldet lidt ned..??!! IHH gid min ville falde snart...
Tak
Det gjorde den for nogle uger siden - han var i gang fra kl. 15 om eftermiddagen til kl. 01 om natten, men at mase sig ned i mit bækken og da vi målte lidt over 01, var jeg 4 cm mindre om navle end jeg var om morgenen hehe
Uhh det krydser vi fingre for din snart gør også
Trolde_mor skriver: Tak Det gjorde den for nogle uger siden - han var i gang fra kl. 15 om eftermiddagen til kl. 01 om natten, men at mase sig ned i mit bækken og da vi målte lidt over 01, var jeg 4 cm mindre om navle end jeg var om morgenen hehe Uhh det krydser vi fingre for din snart gør også
Hihi, han har da rigtig hygget sig derind med at rotere nedaf
Hvor kært når man tænker over det!!
Føler godt nok at baby snart stikker udenfor, men mavsen har ikke rykket sig ned af
Tina&Martin skriver: Hihi, han har da rigtig hygget sig derind med at rotere nedaf Hvor kært når man tænker over det!! Føler godt nok at baby snart stikker udenfor, men mavsen har ikke rykket sig ned af
Det må man sige ja.. griner..
Han begyndte dagen efter lægen havde sagt at vi hellere måtte holde øje med om han ikke snart ville ligge sig rigtigt, fordi jeg så skulle sendes til vending.. Han møvrede lidt allerede få timer senere og holdte så pause, og så gik han ellers i gang dagen efter - ingen skal sige til Kian at han skal vendes Hehe..
Ja
Har den lille vendt sig? Er jo ikke hos alle maven falder ned... Men ja, man kan godt til tider føler at ens mave da snart må springe pga. pladsmangel hehe
Mette. skriver: Hvor er du flot. . Ih, ventetiden er bare så laaang, jeg husker det alt for godt selv. Men som du nok allerede har hørt tusinde gange - slap af og nyd de sidste dage med massere af alene tid og søvn når man har lyst.
Ja, her de sidste 14 dage har den godt nok føltes lidt lang. Syntes det er svært at nyde den sidste tid her pga. smerter i bækkenet Så glæder mig bare til han kommer ud Får nemlig ikke meget søvn nu pga. bækkenet
Hehe keder mig bare - så nyder vist ikke alenetiden så meget som jeg burde
Trolde_mor skriver: Det må man sige ja.. griner.. Han begyndte dagen efter lægen havde sagt at vi hellere måtte holde øje med om han ikke snart ville ligge sig rigtigt, fordi jeg så skulle sendes til vending.. Han møvrede lidt allerede få timer senere og holdte så pause, og så gik han ellers i gang dagen efter - ingen skal sige til Kian at han skal vendes Hehe.. Ja Har den lille vendt sig? Er jo ikke hos alle maven falder ned... Men ja, man kan godt til tider føler at ens mave da snart må springe pga. pladsmangel hehe
Hæhæ, nej så må man lige bevise at man godt selv kan
dygtig baby !!
Ja den har lagt klar i ca en måned, og puha ved også godt hvornår det skete, for dælen hvor blev jeg bare handicappet når der skulle sokker, bukser, sko på... eller ud af sengen/sofaen
Men ja.. min mave har heller aldrig været oppe under brysterne, som mon ikke den kører sin egen stil
Tina&Martin skriver: Hæhæ, nej så må man lige bevise at man godt selv kan dygtig baby !! Ja den har lagt klar i ca en måned, og puha ved også godt hvornår det skete, for dælen hvor blev jeg bare handicappet når der skulle sokker, bukser, sko på... eller ud af sengen/sofaen Men ja.. min mave har heller aldrig været oppe under brysterne, som mon ikke den kører sin egen stil
Nemlig! Hehe.. Far og mor her, var også stolte over vores lille dreng
Ja, det kan altså godt gøre lidt ondt, og så føler man bare at man har et hoved nærmest mellem benene syntes jeg hehe
Uh skal du bare være glad for, så har du ikke en mås der presser helt oppe på ribbene, så man (åndssvagt nok) prøver at sidde så skævt at man bliver længere og det ikke gør ondt.. hehe..
Det kunne godt lyde til det Men din mave sidder jo super flot, så det gør vel intet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128