nu er det vist lang tid siden at

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

heaven

vi har haft et madspg.....

Må de godt få med kerner nu.... vi gik i sin tid fra bondebrød til gulerodsbrød fra levebrød.... men jeg føler ikke rigtig det mætter mere, så nu giver jeg ham solsikkebrød fra schulstad.....???

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

BellaT

Jeg tror gerne de må få kerner.
Spørgsmålet er nok mere om maven kan fordøje dem. Men hvis der ikke kommer kerner ud i den anden ende så er det vel helt fint. Og om de gider at tygge i det.
Phillip gider ikke kerner. Han vil kun have bondebrød.

Knus fra Helle...

Anmeld

25. juli 2008

ivfmarie

De må gerne få kernerne.. men det er ikke sikkert at de kan fordøjes. (det kan vi jo heller ikke altid)
Malte skider solsikke-pøller eller hørfrø-pøller afhængigt af hvilken type brød han har fået til frokost ;)

Anmeld

25. juli 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

De må gerne få kernerne.. men det er ikke sikkert at de kan fordøjes. (det kan vi jo heller ikke altid)
Malte skider solsikke-pøller eller hørfrø-pøller afhængigt af hvilken type brød han har fået til frokost ;)

næææææ dog!
sikke billeder jeg ser:D:D
arthur skider majs pøller for tiden(det er jo majs grill sæson!!)

Anmeld

25. juli 2008

Kaufie

Her har vi også af og til kiwi-kerner i bæen.....

Anmeld

25. juli 2008

bette

det må de gerne:D mikkel kan godt fordøje dem nu..

Anmeld

25. juli 2008

mor til en del

Her er der store madproblemer, eller problem er det jo egentlig ikke, for jeg er egentlig ligeglad, men håber da at han snart opdager at han godt kan spise brød uden at skulle kvæles i det...for det er lige hvad der sker når jeg serverer forskellig slags rugbrød, eller grov toast.........men riskiks, tvebakker og kage kan han sagtens spise.

Her og nu betyder det ingenting, men når han nu skal i dp engang, så vil hun jo nok ikke stå og koge øllebrød til gutten.

Vores mad gider han heller ikke, han får havregrød til morgenmad, det er der også et par stykker af de andre der gør:), det er så sundt...
Aftensmaden er stadig rimelig findelt, han vil ikke andet, jo en hel kogt kold kartoffel i hånden, men den går jo heller ikke hver dag...

Sikken en rodet omgang, men jeg er midt i al grill tilbehøret, et værre mas, men hyggeligt når først vi sidder ved bordet....

Kram til alle......fra en nikotinhungrende kwinde.

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.