Hvor ofte gør I rent på børnenes værelser ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. juli 2008

Anja

Her til formiddag har Jonas og jeg ordnet begge drenges værelser. Det tog en krig, men så er der også sorteret i legetøjet, smidt væk af det er var i stykker, vaske af på alle overflader og støvsuget grundigt - også bagved seng mm.

Synes der i løbet af ingen tid bliver nusset og ulækkert på sådan et børneværelse. Hvor ofte får I gjort værelset rent ???

Her støvsuges der et par gange om ugen (drengene har gulvtæppe på - det er ikke allergivenligt men støjdæmpende), skiftet sengetøj en gang om ugen og så må jeg indrømme at jeg slet ikke ofte nok får gjort rigtigt rent der inde, der gå nok hurtigt gå 3-4 uger mellem der ryger en fugtig klud rundt :S

Anja, der lige nu er STOLT af børneværelserne - men det holder nok kun lige til Elias vågner og Jonas er færdig med at se Cars for 117 gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

ivfmarie

argh...

Det sker alt for sjældent.... vi har jo værelset på 1.salen, og er stortset aldrig deroppe, andet end når vi sover. Så det fungerer mere som legetøjsopmagasinering end det er legerum. Og jeg gør virkelig sjældent rent deroppe! Ryder op engang i mellem, men støvsugning og gulvvask er max hver måned.. jeg kommer jo ikke lige op af de sidsyge trapper med støvsugenren hver og hveranden dag - desværre!

Marie - gået i puttemode

Anmeld

25. juli 2008

Kaufie

Jeg synes bestemt det lyder som om I har et skinnende børneværelse i fht Williams værelse.....

Vi har så trægulv, så når nullerne begynder at trille, så kommer støvsugeren - men det er ca hver anden uge. Gulvvask er kun hvis der har været uheld (vi har puslepladsen på værelset) Udover seng og puslekommode er der indtil nu kun en reol på værelset, så det er begrænset med steder, der kan samle støv - men ca en gang om mdr.

Pladsen under Williams højstol er det reneste sted i huset - det bliver vasket mindst en gang om dagen...

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

jeg er på dit hold Mette...gulvvask...hvad er det (?) lol

jeg gør det sgu alt for sjældent, og ved det jo i grunden også godt, jeg får ryddet så nogenlunde op derinde hver dag, men det er godt nok uoverskueligt efter hendes fødselsdag, for før kunne jeg bestemme hvad der skulle derind, det kan man lige som ikke når det er gaver folk har givet!

men ja, jeg er en gris, og lige nu vidner Tif´s cd-afspiller om at jeg er et møgsvin...der ligger nok snart en halv cm støv derpå...fyyyy sloggi....skam dig! +o(

Anmeld

25. juli 2008

Plysbjørnen

Øøøøhhhh behøver jeg svare...
Støvsugningen er mandens opgave og han er rundt i hele huset mindst en gang hver 14. dag, hvor grundigt han så lige kommer rundt i hjørnerne ved jeg ikke...
Der ud over er det vist begrænset... Gulvet bliver vasket når han synes det trænger til det (mest køkken og gang)...
Legetøjet er nede i stuen og værelserne bliver kun brugt til at sove i...

Betina

Anmeld

25. juli 2008

Tynen

Alt, alt for sjældent!!
Pinligt sjældent!

Hun sover kun deroppe, da det ligger på ovenpå.
Får nok støvsuget og pudset af 1 gang om måneden i alt.

Dog får jeg skiftet sengetøj hver uge - Wauw! Skulderklap til mig :$

Anmeld

25. juli 2008

heaven

ALDRIG!!!!!

han har nemlig ikke noget, og med det tempo ombygningen foregår her, så tror jeg sgu ikke han får sit værelse før han skal konfirmeres>(

jannie

Anmeld

25. juli 2008

Loggidut

heaven skriver:

ALDRIG!!!!!

han har nemlig ikke noget, og med det tempo ombygningen foregår her, så tror jeg sgu ikke han får sit værelse før han skal konfirmeres>(

jannie

loooool heaven....8D

Anmeld

25. juli 2008

heaven

Loggidut skriver:

heaven skriver:

ALDRIG!!!!!

jannie

loooool heaven....8D

nej nej, loggi - der tager du helt fejl - det er pisse irriterende!!! er ved at blive desperat over at have Lasse i soveværelset - han vågner så snart manden snorker eller fiser (det er så også lige før naboerne vågner, han giver den gas!!;)) og jeg vågner så snart han rører på sig... trænger til han kommer på eget værelse!!! Men der er et stykke vej endnu, SUUUK....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.