quar20 skriver:
Vi har prøvet den der med at putte ham, også gå ud fra værelset, vente lidt også gå ind igen.. Men efter 3 timer kunne jeg simpelthen ikke holde til mere..!! Så han kom ind til os og han snork sov..!
Tænker han måske slet ikke er klar til det lige nu..?! Siden INTET virker..!! Det er da også smadder hyggeligt at vi sover i samme værelse - men jeg tænker mere på ham og hans dag når lillebror kommer til verden...!! Han vil jo sikkert vågne de gange lillebror vågner og skal ha mad, og syntes bare det er SÅ synd for ham at han skal være plaget af søvnmangel..
Nu ved vi jo hellere ikke hvordan Lillebror er ENDNU..!! Men aner bare slet ikke hvad vi skal gøre..!! Tror vi må prøve at lade ham sove inde hos os et stykke tid endnu, også må vi tage den derfra..!!
Men det er da rimelig øv
Jeg tror også jeg ville lade ham sove hvor han sov bedst. Mon ikke han lærer at sove fra lillebror?
Det kan jo ihvertfald være at han så hellere vil ind på værelset der?
Det hele skal såmænd nok gå, hyg jer med at sove sammen nu og så må i tage kampen senere hvis der bliver en kamp at tage. Der er man alligevel oppe om natten kan man sige
Anmeld