Hej alle..
Tino sov igennem fra han var 3 uger frem til han blev 8mdr. Så havde han lige en periode hvor han søgte tryghed og var bange for at skille sig af med os, så han røg ind i vores soveværelse dog i hans egen seng..! Så begyndte han igen da han var 13mdr. at kunne sove på hans eget værelse i hans egen seng..!
Nu er han altså 19måneder, og har for 3uger siden IGEN flyttet hans seng ind til os..!! Han sover altså IKKE hvis han ikke sover i samme rum som os..! - Han sover i rejsesengen nu da han for godt og vel 7 måneder siden besluttede sig for at tremmesengen var YDERST farlig, og skreg bare at vi ville løfte ham op i den..!! Så vi forsøgte os med rejsesengen da den var nemmest at slå op midt om natten inde hos os - og siden har han sovet i rejsesengen og den er han fortrolig med..!!
Nu ved jeg bare snart ikke hvad jeg skal gøre mere for at han føler sig tryg på hans eget værelse..! Altså han er astmatisk bronkitis barn så hver gang han hoster eller rømmer sig vågner både jeg og min mand..!! Og det gør Tino altså temmelig tit - så det blir til uafbrudt søvn HVER NAT..!!
Nu venter vi jo lillebror og har termin d. 26nov. Og frygter faktisk lidt at vi skal til at have en mas med Tino om at putte på hans eget værelse..! Syntes jo det er SKIDE synd for Tino hvis han nu blir vækket af Lillebror hver nat..!
har i nogle ideér til hvad pokker vi kan gøre - eller har i selv prøvet det? og hvornår ophørte det?
Mange hilsen fra
Maria
Anmeld