naturligvis enig med de andre.
Men derud over: Nu ved jeg selvfølgelig ikke, om du er den, jeg tror, du er, men hvis du er, har der været en anden episode, du har fortalt om, som fik mig til at tænke på min mand FØR han fik en depression og i den anledning kartede helt ud og fortalte mig en bunke sandheder om, hvad han mente om den måde jeg havde behandlet ham disrespektfuldt (hvis det er et ord
) på. Jeg på min side havde ikke tænkt over, at jeg skulle have behandlet ham skidt, men kunne bestemt godt se, hvad han mente, da han fortalte mig det. Det var lidt af en øjenåbner. Man kunne ikke bebrejde mig, synes jeg, for jeg havde bare reageret på, at han aldrig sagde, hvordan han havde det og altid bare var neutral og syntes, vi skulle gøre, som jeg syntes. Der var MASSER af plads til mit ego og det var hverken sundt eller sjovt.
Det er selvfølgelig en lang og anden historie, men lige før hans bobbel bristede, var jeg begyndt at gå og have det lidt som dig. Simpelthen fordi jeg ikke kunne mærke ham. Der var egentligt ikke noget galt, han opførte sig korrekt på alle måder, men han var lige som bare ikke rigtigt til stede. Og jeg skubbede og maste for at presse ham til en personlig reaktion. Men jeg skal så love for, at jeg holdt op med at føle sådan, da han eksploderede.
Pludselig fik jeg en partner i stedet for et spøgelse. Interessant og underligt hele vejen igennem...
Men alt det her har muligvis ingen relevans, hvis du ikke er den, jeg tror. Men HVIS du er eller noget af det, jeg skriver lugter lidt af fisk, vil jeg bare råde dig til at begynde at forsøge at lytte lidt mere til ham og finde ud af, om den du er sammen med virkelig er så blid og perfekt og medgørlig eller han bare forsøger at gøre dig tilpas. Hvis det er sådan, har du i hvert fald en mulighed for at få en langt mere interessant mand, end du føler, du har lige nu. 
Gad vide, om noget af dette gav mening for andre end mig...
Knus Birgitte, som burde lave mad!