Er jeg ved at glide fra manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Anonym trådstarter

Jeg er lidt bekymret.. Min mand har været på tur mandag til onsdag med firmaet, normalt når han er afsted savner jeg ham helt vildt og skriver eller ringer konstant. Denne gang har jeg slet ikke savnet ham, har ikke ringet eller skrevet, kun besvaret hans beskeder eller talt sammen når han har ringet

Nu er han jo så hjemme igen og jeg syntes faktisk kun det er belastende Syntes han er træls og alt hvad han gør irriterer mig grænseløst!

Det værste er at han er super sød, han er også en pæn fyr. Han er håndværker og har desuden videreuddannet sig så han idag arbejder som projektleder i et stort firma så han kan både bruge hænderne og hovedet. Han støtter mig altid 100% i alt hvad jeg gør, kunne ikke drømme om at være mig utro og er generelt helt vildt sød - og så er han jo far til mine unger.

Seriøst så er jeg bange for at jeg er ved at glide fra ham, kan slet ikke finde nogen varme følelser frem for ham. Måske det er fordi vi pt har vildt meget om ørerne men aner det ikke

Noogen der har prøvet noget lignenede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Marco2

Hmm... den er svær.

Huske I at pleje forholdet? Altså være kærester UDEN børn og praktiske gøremål … Restaurantbesøg bare Jer to, weekendophold, tur i biffen o. lign?

Det er så vigtigt at huske at pleje tosomheden. Ellers kan der meget nemt gå for meget hverdag i den …

Håber I finder gnisten igen og får tid til at pleje kærligheden.

AG

Anmeld

23. september 2010

Astrid P

Jeg er enig med AG...

Og husk, i ethvert forhold er der perioder, hvor det er viljen mere end det er kærligheden der bærer forholdet. Det er ikke nødvendigvis en negativ ting!