anjaditte skriver:
at sidde her og mærke hvordan hjerte bløder. Det er 3 gang jeg lider af en depression, og hver eneste gang så kan jeg ikk holde styr på mine tanker el noget. Jeg har kendt min mand i snart 8 år, og han kender jo mig bedre end nogle andre. Han siger at jeg er en god og omsorgsfuld mor overfor vores to dejlige børn, men lige nu tviviler jeg meget om han har ret. Men det nok fordi jeg ikk kan mærke ret meget.
Min såkåldte svigerfar kommer med nogle sårernde udtalelser engang imellem. Hvis du synes det er hårdt at have børn, så skulle du måske ikk havde haft dem. Jeg græder og græder. Livet er jo ikke kun lystrødt, der kommer perioder hvor det er hårdt og sådan er det. Men jeg mener at jeg har truffet de rigtigt valg, men han mener at jeg ikk skulle være mor, fordi jeg lider af depressioner....
Jeg har selv haft en depression i vinters og ved hvor sårbar og usikker man bliver.
Mener helt sikkert også at svigerfar må lade være med at besøge jer, hvis han på den måde ikke kan respektere at han ikke skal komme med den slags bemærkninger. Når man er i det sorte hul, kan man jo netop ikke bare lade sådanne bemærkninger gå ind af det ene øre og ud af det andet.
Jeg tror desværre at mange i den ældre generation ikke forstår at en depression er en sygdom på linie med somatiske sygdomme som man ikke selv har kontrol over, men det forsvare ikke hans mangel på respekt.
Ang at du føler dig som en dårlig mor, så kan du jo ikke stole på din egen dømmekraft lige nu, så der må du stole på din mand, når han siger at du er en omsorgsfuld mor. Lige nu ved han bedst.
Der er lys på den anden side, uanset hvor langt der er, så er der lys.
Anmeld