Voksipose, vugge eller lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

BabyNr.2

Hej..

Jeg kommer til at bruge lift til barnevognen & vugge inde..

Med den store brugte jeg lift & tremmeseng..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Marco2

Brugte lift, barnevogn med dyne og vores egen seng.

AG

Anmeld

23. september 2010

LIZO

liam sov i liften til han kommer over i sin egen seng.

zoey sov i vuggen med det samme..  og lå i en qoudrolift fra emmaljunge i klapvognen og når vi er ude. den er så genial. vi har lige lavet den om til en kørepose. hun kunne ligge i liften til hun var 9 måneder ca..

Anmeld

23. september 2010

Muffinmus

Hm, jamen vi brugte sådan set alle 3 ting jo.

Først brugte vi liften i barnevognen lidt tid, så brugte vi vuggen da liften blev for lille. Vores vugge er lidt større og er gået i arv:-)

da de 3 mdr der er anbefalet til liften var gået, skiftede vi således til vuggen indenfor og udenfor brugte vi voksien :-)

Da vuggen var for lille ved de 6 mdr gik vi over til tremmesengen inde i vores soveværelse.

Nu bruger vi voksien hele vinteren og forår og efteråret. Liften brugte vi kun 2,5 mdr ca.

Anmeld

23. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Voksi og vugge.

Havde slet ikke barnevogn ud over det gammle odder lig fra '80erne af ude på altan.

Så her sov han enten i hans klapvogn eller i altan barnevogn - i sin voksi pose. Han er født 3 sep '08 - så han har oplevet vintre allerede og syntes det er lækkert ikke at skulle bøvle en så lille str ned i alt mulig tøj. Her sov han blot med en bomulds hue og joha's uld luffer.

Vuggen er et arve stykke som min far og hans søskende havde lagt i som spæd. Så den stod i stuen om dagen og han sov i den om natten.

Frederic er blevet 2 år her for 20 dage siden og bruger stadig sin voksi.

Anmeld

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har en voksipose vi nærmest aldrig bruger fordi den er for stor at have i barnevognen, og så har vi en slyngevugge vi bruger hele tiden til middagslurene og tremmeseng til natten - og så har vi jo en kombivogn så barnevognskassen er jo lidt mindre end en alm. barnevogn og kan derfor bruges som lift. Men jeg har stemt voksi+vugge.

Anmeld

23. september 2010

BabyStella!

NO skriver:

Er lidt nysgerrig eftersom der har været en debat omkring vugge eller ej, og kom til at tænke på om voksiposen har fået liftens "plads" 

Hvad bruger/brugte i?

*Voksipose i barnevognen, og vugge om natten?

* Voksipose i barnevognen, og lift om natten?

* Vugge om natten, og lift i barnevognen?

Fortæl gerne hvordan I gjorde/gør hos jer, og god dag 

En voksi til og sove i udenfor, og en vugge til natten Voksi´en var undværlig!

Anmeld

23. september 2010

millesofie

jeg har valgt voksi + lift da vi kun brugte vuggen så kort tid at det var lige meget

tinke var alt for stor til vugge, men tilgengæld havde jeg en stor lift og en hjemmesyet voksi

Anmeld

23. september 2010

Siber

vi brugte lift og duniduo!

Begge mine tøser er født om sommeren, så vi brugt liften om natten i deres seng, og dagen i barnevognen og inde lå de stort set altid i liften. Det blev for varmt med duniduo. Da de blev større og det blev koldere brugt vi kun duniduo i barnevognen, og ellers lå de i deres seng (vi havde ikke en vugge, men en lille barneseng)

Nu venter vi nummer 3 her til nov, og vi bor nu i Norge, så vi køber en voksipose (fordi der er uld i og det er der ikke i duniduo) så det bliver voksi,lift og barneseng.

knus Siber

Anmeld

23. september 2010

sbs78

Jeg har svaret alle tre ting ting. Altså bortset fra at vi ikke bruger vugge, men tremmeseng med en sengeforminsker i, som Ida sover i om natten. Lige nu bruger vi liften men skifter nok snart over vil combiposen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.