Voksipose, vugge eller lift?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad brugte/bruger i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.941 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. september 2010

N1

Er lidt nysgerrig eftersom der har været en debat omkring vugge eller ej, og kom til at tænke på om voksiposen har fået liftens "plads" 

Hvad bruger/brugte i?

*Voksipose i barnevognen, og vugge om natten?

* Voksipose i barnevognen, og lift om natten?

* Vugge om natten, og lift i barnevognen?

Fortæl gerne hvordan I gjorde/gør hos jer, og god dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

maria_wlt

Her er det ikke Voksi, men DuniDuo og så lift..

Anmeld

23. september 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jeg har brugt lift og vugge til begge mine børn og vil bruge det til den næste:0)

Jeg hader voksiposer - synes de er alt for uhandige store og klodsede. Elsker liften og det at putte dynen omkring baby.

Vi har også brugt vugge til begge børn - den har de sovet i i soveværelset de første par måneder hvorefter de så er rykket i tremmesengen på eget værelse:0)

Anmeld

23. september 2010

Josesmor

NO skriver:

Er lidt nysgerrig eftersom der har været en debat omkring vugge eller ej, og kom til at tænke på om voksiposen har fået liftens "plads" 

Hvad bruger/brugte i?

Vi bruger ikke noget endnu.., men når bebs kommer har vi vugge til natten og lift til barnevognen.

Jeg overvejede også en voksi men det blev nu liftet.., ved ikke helt hvorfor, men vi er nok bare lidt old style Vuggen var noget af det første jeg købte. Det blev en leander da jeg er helt vild med dem, så sådan en skulle vores baby da have

Så håber vi bliver glade for vores valg.., Glæder mig til at se hvad andre stemmer  

Anmeld

23. september 2010

thildemus

Jeg brugte kun lift, som min dreng sov i om dagen (for det meste i barnevognen). Jeg købte en discount udgave af voksiposen, men brugte den aldrig. Lift og dyne var meget bedre i vores tilfælde

Anmeld

23. september 2010

misslea

Vi har købt lift og voksi til prinsessen!!!

Vi vil bruge liften i sengen, og også de første måneder i barnevognen!! Og ellers derfra, vil vi bruge voksien i barnevognen!!

Vuggen har vi valgt fra..... Vi har ikke en familievugge, som går i arv, og vi synes ikke det var nødvendigt med en vugge... ville meget hellere skynde os af få gang i Killi sengen, og så ellers bare sætte liften ned i den!!! På den måde, kan hun også sove i liften i barnevognen, og så kan vi lægge hende direkte ind i sengen uden at hun vågner (forhåbenlig)

Plus vi kan have hende sovende i liften i stuen eller andre steder, hvis det skulle blive nødvendigt!!!

Anmeld

23. september 2010

Mette Nexø

Her brugte jeg vugge om natten og lift i barnevognen, men nu hvor hun er for stor til liften, bruger jeg en voksi i barnevognen.

Men er super glad for min voksi synes det er en genial opfindelse

Anmeld

23. september 2010

Diana...

sleebee og lift. 

Anmeld

23. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi brugte kun lift! Det var dejligt nemt at vi kunne bære hende ovenpå eller ud i barnevognen hvis hun faldt i søvn i liften indenfor. Og hun elskede simpelthen sin lift! jeg går ud fra vi gør det samme med næste barn Laura er født i feb. i år, så vi har både oplevet ekstrem kulde og masser af varme og det ar fungeret fint med dynen og ordentligt tøj da det var koldt. Da det var varmt sov hun direkte i barnevognen, for det var for varmt at ligge så "indelukket"

Vi gik direkte fra lift til tremmesengen, uden problemer!

Anmeld

23. september 2010

frk Jensen

NO skriver:

Hvad bruger/brugte i?

Brugte liften de første 4 mdr, både om dagen og natten.
Købte først en voksi da han var 3 mdr og har ikke brugt den ret meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.