...blev jeg opdateret med de sidste dages indlæg. Det tog også sin tid :))
Gider egentlig ikke skrive mere, det er vist bare mundlort der kommer ud nu (hvad er mundlort på skrift?). Imorgen får vi besøg af Sebastians ven med mor og lillesøster, så vi skal på stranden: to mødre med 5 børn og madpakker! Jeg er spændt på, hvordan det går, men vi kan jo bare gå hjem, hvis det bliver træls...
Og så er det weekend, og så starter Sebastian i børnehave igen. Det var så den sommerferie. Den har overhovedet ikke været så idylisk, som jeg har gået og drømt om hele året - ja, lige siden sidste sommer, hvor jeg først var bundet af 100 kg på maven, og dernæst fængslet til sofaen med en bebs ved hver babs. Så fløj tankerne på næste sommer, hvor det ville blive ih så skønt, og pigerne kunne gå, og vi skulle til stranden og lege lykkelig familie med tjek på det hele. +o( siger jeg bare. Men når først skuffelsen over forventningerne, der splintredes i 1000 stykker (meget dramatisk, ik), blev kastet overbords, så går det jo faktisk ret godt. Og med det gode vejr, der lige er kommet, er det skønt at sende ungerne i haven, hvor de kan plaske med vand og lege i det nye legehus - så må vi bare tage med, at det hele skal passes ind mellem lurene, og at vi skal passe på solen og være over børnene hele tiden :)
Knus Line - der trænger til ferie ;)
Anmeld