Schelderup skriver:
Her har vi termin d. 15. december, så det er jo heller ikke lige til at sige, om baby er kommet eller ej 
I forhold til familietraditionerne skal vi holde jul hos min familie, hvilket betyder en køretur på ca. 1½ time.
Hvis baby ikke har meldt sin ankomst inden juleaften, så er planen at vi bliver hjemme for at være i bekvem afstand på Skejby Sygehus. I det tilfælde vil vi bare blive os selv, og så måske min svoger og svigerinde, som også skal være dem selv i år.
Hvis baby er kommet til verden inden jul, så tager vi bestik af, hvordan det går, og om vi har mod på at tage køreturen - det kommer helt sikkert meget an på dagsformen. Det er min familie heldigvis helt inforstået med 
Så vi tager det som det kommer - baby bestemmer! 
Har det på præcis samme måde som dig!
Jeg har termin den 8 december, og vi har indtil videre planer om at vi skal holde jul hjemme hos mine forældre (som også bor ca 1½ times kørsel fra os) Dette har været aftalen helt fra starten af, og jeg håber sådan at det kommer til at holde 
Jeg nyder faktisk tanken om at skulle have den lille med, og så VED jeg at jeg ikke får lov at røre en fingre mht julemaden, forberedelserne osv... jeg (og min kæreste også selvfølgelig!) har derfor 100 % tid til den lille, og mine 2 søstre vil med glæde tage lidt over når vi har brug for et hvil. Vi får vasket tøj, ryddet op, serveret mad, hygget om osv osv.
så det blir faktisk rent afslapning at tage ud af huset og fejre juleaften
MEN det hele afhænger selvfølgelig af om fødslen er gået godt, og baby har det godt osv... hvis der viser sig at komme noget til hindrig, tager vi selvfølgelig ikke afsted. Babys ve og vel kommer helt klart i første række!
Tror dog at det hele nok skal gå, og er ret sikker på vi kommer afsted. Samtidig glæder jeg mig rigtig meget til at "min nye lille familie" skal være samlet med min "gamle familie" babys oldemor kommer også (altså min mormor) og vi er derfor 4 generationer samlet! Det er da fantasktisk 
Håber i alle får en rigtig rigtig hyggelig jul, enten alene eller i familiens selskab