Fornuft eller lyst???!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Mathilde

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg ville udskyde brulluppet.... men det er en princip sag... jeg vil simpelthen ikke låne penge til et bryllup :0)

Jeg har det på samme måde...

Og til trådstarter, så kan jeg godt forstå, at det er super træls at skulle udskyde noget du har glædet dig til altid. Men det vigtigste er vel, at jeres kærlighed til hinanden er den samme om i er gift eller ej og at du nok skal få dit drømmebryllup - bare et år senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

tb

Mathilde skriver:

Jeg har det på samme måde...

Og til trådstarter, så kan jeg godt forstå, at det er super træls at skulle udskyde noget du har glædet dig til altid. Men det vigtigste er vel, at jeres kærlighed til hinanden er den samme om i er gift eller ej og at du nok skal få dit drømmebryllup - bare et år senere

ja, det ved jeg os godt  nu havde jeg bare lige oppe i mit hoved sat mig for at der kun var 9 måneder til jeg skulle giftes.. 21 måneder er sååååå lang tid i forhold til 9  

Anmeld

22. september 2010

Riksen

Jeg ville enten udskyde brylluppet eller justere budgettet. Bryllupper og lignende er i min verden ikke noget, man bør låne penge til.

Men jeg kan da godt forstå at du er opsat på at skulle giftes til sommer... meeen nogle gange bliver man nødt til at se realiteterne i øjnene, selvom det er lidt kedeligt.

Håber I finder ud af det

Anmeld

22. september 2010

henh01

tb skriver:

gælden bliver ikke større end at den er afdraget indenfor 1 år, men nej forstår ham da os godt lige på det punkt.. Men det var jo ham der satte datoen i første omgang

ja og det er noget fis hvis man alligevel mener der ikke er råd.

Anmeld

22. september 2010

Loa

Havde også ventet.... Længere tid til at spare op og mulighed for at udleve endnu flere drømme ud så

Og pyt med folk har fået datoen af vide... Sandsynligheden for de også kan året efter er jo endnu større...... (Der er nok flere der kender deres planer for eventuelle begivenheder i 2011 end 2012)

Anmeld

30. september 2010

Jones

Hvorfor bliver i ikke bare gift på rådhuset nu uden nogen fest, og så holder en fest en dag når I har råd til det?

Anmeld

30. september 2010

Steph_Laurits

Jeg mener heller ikke at man skal låne penge for at holde bryllup. Udskyd det et år og så har I råd der.
Og at folk har fået en dato betyder ikke alverden, enhver kan jo forstå, er der ikke råd er der ingen fest!

Anmeld

30. september 2010

tb

Vi er blevet enige om at udskyde det til sommeren 2012.. For ja, det er sku noget federe at man bagefter kan læne sig tilbage og tænke 'fedt, vi sparede selv sammen til en kanon fest og har ikke fået ekstra gæld'  

Anmeld

30. september 2010

Steph_Laurits

tb skriver:

Vi er blevet enige om at udskyde det til sommeren 2012.. For ja, det er sku noget federe at man bagefter kan læne sig tilbage og tænke 'fedt, vi sparede selv sammen til en kanon fest og har ikke fået ekstra gæld'  

Håber I får et fantastisk og fabelagtigt bryllup

Anmeld

30. september 2010

tb

StephanieJ skriver:

Håber I får et fantastisk og fabelagtigt bryllup

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.