Ja, som skrevet herinde tidligere så friede min dejlige kæreste til mig på vores datters barnedåb, den 5 september
og han har altid sagt at når man har friet skal brylluppet stå indenfor et år.. Folk spurgte selvfølgelig hvornår det skulle være, og kæresten bladrede i telefonen og sagde den 18 juni 2011.. Puha, hvor blev jeg lykkelig.. Det er jo den dag alle, eller i hvert fald de fleste, kvinder går og drømmer.. Så jeg gik jo selvfølgelig straks igang med planlægning, for jeg kunne da godt se at de 9 måneder hurtig kunne gå.. Har købt ind til invitationer og bordkort, da jeg godt selv kan lide at lave sådan noget.. Og da jeg skal starte på arbejde til januar, ville jeg egentlig gerne være nogenlunde færdig inden da..
Men nu er kæresten så ved at trække i land med at det skal være til sommer.. Han ville gerne rykke det et år, til juni 2012.. Sagen er den at vi, for at kunne holde bryllup til sommer, nok skal ud og låne lidt.. Vi vil max bruge 50.000 på det, og kan jo nok nå at spare lidt sammen inden da, men ikke det hele.. Nu vil han så gerne vente til 2012, for så kunne vi måske nå at spare det hele sammen selv, så vi var fri for at skulle låne lidt til det..
Er det mig der er egoistisk og bare VIL giftes til sommer eller burde jeg bruge fornuften i stedet for og vente det år ekstra.. Puha, har jo bare været oppe og køre de sidste par uger, da mit bryllup er en dag jeg har glædet mig til såååååå længe 
Det blev vist lidt langt...
Anmeld