Møde i midtjylland (og andre der vil)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

DK

Jeg har skrevet ja tak til d. 6, 13 og 20 november! Jeg kan også godt søndagene i de weekender, men vil helst lørdage. vi prøver at holde søndagene lidt fri herhjemme! Meeen hvis det bliver en søndag i en af de weekender så går det nok!

Jensens i Åhrus var rigtig hyggeligt sidst, og de havde ikke noget imod at vi var der i 100 år og fyldte rigtig meget, he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Mettemus

Ih jeg er vist lidt besværlig her... Kan kun d. 30. efter kl. 15., d. 31. oktober og d. 13. november efter kl. 15 - hvis det altså bliver i Århus. Ellers må jeg melde pas! Arbejder hver anden lørdag og ellers er jeg vist rimelig booket resten af oktober og november? Men Diana - du siger bare en dato og så må jeg se om det passer eller ej

Anmeld

24. september 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Ih jeg er vist lidt besværlig her... Kan kun d. 30. efter kl. 15., d. 31. oktober og d. 13. november efter kl. 15 - hvis det altså bliver i Århus. Ellers må jeg melde pas! Arbejder hver anden lørdag og ellers er jeg vist rimelig booket resten af oktober og november? Men Diana - du siger bare en dato og så må jeg se om det passer eller ej

Uhh ja det var ikke nemt hi hi. Håber du kan presse det ind alligevel hi hi. 

Men jeg tror det bliver den 13 det ser ud til der er fler stemmer på den. Ang tid der har jeg bare arfaret (staves) de andre gange vi har hold noget at folk helst vil ved frokost tid fordi nogen har børn med og andre skal hjem og putte børn. 

Så jeg tror det bliver ved frokost tid igen.

Anmeld

24. september 2010

Diana...

DK skriver:

Jeg har skrevet ja tak til d. 6, 13 og 20 november! Jeg kan også godt søndagene i de weekender, men vil helst lørdage. vi prøver at holde søndagene lidt fri herhjemme! Meeen hvis det bliver en søndag i en af de weekender så går det nok!

Jensens i Åhrus var rigtig hyggeligt sidst, og de havde ikke noget imod at vi var der i 100 år og fyldte rigtig meget, he he

Ja nemlig det var rigtig hyggeligt det var også lidt det jeg tænkte igen, de var lige glade med larm, rosas dans med Lucas osv ;) Et super hyggeligt sted. 

Anmeld

25. september 2010

Sofia

Ihh jeg håber ikke det bliver den 13.. Men kan selvfølgelig godt se, at det må være den dag de fleste kan, der afgør det!!! Ville bare rigtig gerne med, men så må jeg håbe der kommer et lignende arrangement senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.