Møde i midtjylland (og andre der vil)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad dato passer jer bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

996 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Diana...

Hej piger

Jeg lovet lige at lave et indlæg med nogen datoer om hvornår vi kunne mødes alle er selvfølgelig velkommen også uden for midtjylland. Jeg tænkte lidt på det skulle være en weekend da vi jo ikke er gået på barsel endnu. Også synes jeg det ser ud som om der er flest fra århus så tænkte vi kunne gøre det i århus. 

MEN hvad skal vi lave? Vi er en del der har mødtes på jensens bøfhus både i silkeborg og århus og det var bare super hyggeligt det ved jeg ikke om var en mulighed? Men kom med nogen forslag.

Her er nogen datoer så stem tøser. Man skulle gerne kunne stemme på flere på engang. 

Jeg kan alle dage så vidt jeg ved. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Diana...

Hi hi hvor er det smart man kan krydse af flere steder det må være noget nyt griner 

Anmeld

22. september 2010

Lene76

kan ik den 20-21 nov men ellers tror jeg der er en mulighed

Anmeld

22. september 2010

Sofia

Jeg kan helt sikkert ikke den 13. og 14. november da min mor fylder 50 og det fejres den weekend. Jeg kan den 6. og 7. november og den 20. og 21. november. Kan muligvis også andre af dagene, men det ser jeg lige på, hvis det bliver der Jensens Bøfhus lyder som en god ide. Hvis det skal være om dagen til noget cafe halløj, er der Hos Sofies forældre eller Cafe Slabberads, som er to børnevenlige steder! Jeg ved ikke om der er nogen der har børn med

Anmeld

22. september 2010

CamiRon

Indtil videre ser det ud til at jeg kan alle dage - men det ku være fedt at få fastsat en dato, for der kan jo hurtigt dukke andre ting op.

Anmeld

22. september 2010

MetteT

Lige umiddelbart kan jeg alle dage..

Blir så hyggeligt altså..

Knus Mette

Anmeld

23. september 2010

Diana...

CamiRon skriver:

Indtil videre ser det ud til at jeg kan alle dage - men det ku være fedt at få fastsat en dato, for der kan jo hurtigt dukke andre ting op.

Ja nemlig vi skal have en dato på plads men kan se der nogen der stadig mangler og svare så skal vi ikke give den ugen ud så sætter vi en dato så kan man tilmelde sig. 

Anmeld

23. september 2010

BechHannibal

Diana... skriver:

Ja nemlig vi skal have en dato på plads men kan se der nogen der stadig mangler og svare så skal vi ikke give den ugen ud så sætter vi en dato så kan man tilmelde sig. 

Hvordan kan du se andre mangler at stemme ?

Er det tilladt at være med her når man har termin den 11 februar?

Anmeld

23. september 2010

MetteT

BechHannibal skriver:

Ja selvfølgelig er det tilladt..

Det er jo for kvartal 1 2011.. Og det gælder jo både Januar, Februar og Marts..  Så du ska være hjertelig velkommen!!

Knus Mette

Anmeld

23. september 2010

Diana...

BechHannibal skriver:

Fordi i den anden tråd jeg lavet var der mange andre der også skrev 

JA da selvfølgelig er det det. Det er for januar februar og marts  Så meld du dig bare på de datoer du kan jo flere jo bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.