hvad er godt mod tynd mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2010

Diana...

LotteN skriver:

hmm, det er jo så ikke så nemt, når nogle taler for sukkerting og andre sig NEJ - hvad lytter man så lige til

Største delen af læger råder til cola saftevand og juice. 

Helt undgå sukkerting når man har små syge børn har jeg ikke hørt før da det tit er det man kan få i dem. Hvis vi gav vand og havregrød her hjemme ville han hverken få noget at spise eller drikke. 

Jeg synes bare du skal prøve dig frem som min læge siger alle kneb gælder når der er syge. Men mælkeprodukter er dog langt fra godt især hvis de også kaster op. Det gør det kun være. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

twinboys

LotteN skriver:

tusind tak for det.

Jeg har altid undret mig, hvorfor er det æblerne skal være revet?

Smiler det er lettere at få op eller ud igen... nej jeg ved det ikke... Måske noget med fiberne i æblerne, de forsvinder når man i hvert fald presser dem til saft...

Majbritt

Anmeld

22. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Apotek har noget der stopper tynd mave og det må bruges fra de er 2 år.

Vores lille fætter havde bøvlet med det i 9 dage og foreslog hende det, ikke fordi vi selv havde brugt det - men blot hørt det skulle være effiktivt.

Da de kom ude til os var han så øm i enden at han ikke kunne sidde ned og ble skift var fyldt med gråd. Gerne 1 ble hver 1½ time.

Hun gav ham 1 blandet op i lidt cultura og lagde ham ud at sove. Da han kom op spiste han fint og begyndte langsomt at kunne sidde på scooter - 3 hjulet cykel osv. Uden flere lorte ble'er af den tynde art. 

Anmeld

22. september 2010

AnneBJ

Juice skulle vist ikke være det bedste, pga. syren.. Men altså, der er jo ligeså mange råd og forklaringer som der er mennesker

Herhjemme - selvom det er voksne der er syge - står den også på revet æble, A38 (IKKE ved opkast - kun tynd mave) franskbrød eller andet hvidt brød og chips! Vand, cola og saft

Rigtig god bedring med hende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.