Sommerhus...update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. juli 2008

Rasmine

SÅ SKAL VI SGU SNART HJEM!!!!!!!!!!!!! :D

Er ved at få sommerhus-kuller!!!
Idag har vi lavet NADA!
Og det er slet ikke mig, at all.
Mega kedeligt.
Dog var Mille og Lars lige på stranden et par timer, mens jeg sku blive hjemme med Rasmus, som var træt, og sku sove. Men ville han det? NOPE!
8(

Ellers har vi lavet en masse fede ting;
Været på Grenen, og i Skagen.
Været på Nordsømuseet.
Været i Fr.havn på shopping.
Og så har vi været i Fårup Sommerland, klassevejr! -Eneste minus derude var de mange hvepse og hestebremser.

I morgen aften kører vi så hjem, til det BØRNESIKREDE hjem!
:)

Nå mundbavl herfra, her sker jo ikke så meget i disse dage...
(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2008

linemus

Hvordan er Nordsømuseet for Milles alder? Jeg tænker på om det er noget for Sebastian, som jo er noget af en krudtugle. Det er hårdt at have ferie, hva' ;)

Anmeld

25. juli 2008

birgittemarie

Bliver godt at få dig hjem!! (L)

Kan godt forestille mig, det må være temmeligt drastisk at være et sted, hvor man ikke har 100% kontrol over børnesikringen, eller manglen på samme 8(

Knus fra Birgitte

Anmeld

25. juli 2008

Rasmine

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Hvordan er Nordsømuseet for Milles alder? Jeg tænker på om det er noget for Sebastian, som jo er noget af en krudtugle. Det er hårdt at have ferie, hva' ;)[/citat] Hun var fuldstændig opslugt af de FISKER! Og da dykkeren skulle fodre fisk, var hun helt væk. Det var super godt, også da jeg fik hende overtalt til at røre søstjernerne. Rasmus var også ret betaget af fiskene, de var lige i hans højde, da han sad i barnevognen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.