Så fødte jeg - 14.09.10!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2010

marhemor

Louisesam skriver:

Hej allesammen,

Tirsdag d. 14.09.10 kl. 15.34 fødte jeg min lille velskabte, sunde og raske dreng! Mod forventning besluttede han sig pludselig for at komme ud - 3 uger for tidligt!

Det er det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet - at blive mor. Og Michael har det præcis på samme måde - altså som far!

Han var 51 cm. og vejede 3174 g. ved fødslen - og har lige haft mit første sundhedsplejerske besøg i dag, og han havde allerede nået sin fødselsvægt igen og 200 g. til (de siger, at de små bare skal have nået deres fødselsvægt efter 10 dage)!

Alting går bare SÅ fantastisk godt, og hold op, hvor gik fødslen stærkt! Jeg havde ingen plukveer haft i graviditeten (måske 1 eller 2, men tror ikke det var det alligevel) og pludselig natten til tirsdag d. 14. vågnede jeg med ondt i lænden og så udviklede det sig hurtigt til rigtige veer! Jeg var godt nok i tvivl til at starte med - også fordi det slet ikke var forventet! Men jeg rød ind på Hvidovre og ved undersøgelsen havde jeg - vildt nok - åbnet mig 8-9 cm og var klar til at gå igang med fødslen!!! Og ikke mange timer - og en rigtig god og komplikationsfri fødsel - lå jeg med vores lille skat i armene! Fik en masse ros fra jordemoderen, som sjældent havde oplevet en så nem og flot fødsel for en førstegangsfødende!  Og så blev Michael jo den stolteste kæreste og far!

Hvor er det bare det mest fantastiske i verden!

Først et kæmpe tillykke med jeres fantastiske dejlige søn!!

Jeg blev helt rørt da jeg læste dit indlæg, fik kuldegysninger og sad med tårer i øjnene  Sikke en fantastisk fødsel.. Drømmefødsel!!!

Min kæreste blev nysgerrig og kiggede med over skulderen og udbrød: "Ej han er faktisk en smuk baby!" Og det er han sørme også... Dejlig og smuk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

Assi

Ej hvor lyder det som en drømmefødsel! Et kæmpe tillykke med ham Helt fantastisk altså!

Anmeld

21. september 2010

sus34

Stort tillykke med lillemanden.  Han er bare for dejlig.

Anmeld

22. september 2010

Bolette

Louisesam skriver:

Hej allesammen,

Tirsdag d. 14.09.10 kl. 15.34 fødte jeg min lille velskabte, sunde og raske dreng! Mod forventning besluttede han sig pludselig for at komme ud - 3 uger for tidligt!

Det er det mest fantastiske jeg nogensinde har oplevet - at blive mor. Og Michael har det præcis på samme måde - altså som far!

Han var 51 cm. og vejede 3174 g. ved fødslen - og har lige haft mit første sundhedsplejerske besøg i dag, og han havde allerede nået sin fødselsvægt igen og 200 g. til (de siger, at de små bare skal have nået deres fødselsvægt efter 10 dage)!

Alting går bare SÅ fantastisk godt, og hold op, hvor gik fødslen stærkt! Jeg havde ingen plukveer haft i graviditeten (måske 1 eller 2, men tror ikke det var det alligevel) og pludselig natten til tirsdag d. 14. vågnede jeg med ondt i lænden og så udviklede det sig hurtigt til rigtige veer! Jeg var godt nok i tvivl til at starte med - også fordi det slet ikke var forventet! Men jeg rød ind på Hvidovre og ved undersøgelsen havde jeg - vildt nok - åbnet mig 8-9 cm og var klar til at gå igang med fødslen!!! Og ikke mange timer - og en rigtig god og komplikationsfri fødsel - lå jeg med vores lille skat i armene! Fik en masse ros fra jordemoderen, som sjældent havde oplevet en så nem og flot fødsel for en førstegangsfødende!  Og så blev Michael jo den stolteste kæreste og far!

Hvor er det bare det mest fantastiske i verden!

Neeejj hvor er han bare suuuper dejlig og lækker at se på!! STORT tillykke herfra 

Sikke en fin størrelse han har og det lyder jo som den drømme fødsel som vi andre bare går og venter på skal begynde!! 

Han ligner dig temmelig meget synes jeg 

Stort tillykke- fra Bolette som gerne vil se sin søn meget snart!!! (38+2 i dag )

Anmeld

22. september 2010

Louisesam

Puha, tusind tak skal I have allesammen!! Jeg sidder og bliver helt rørt over alle de fine ord om min dejlige lille søn! Til en der spurgte, han skal hedde Mikas - hans far er halvt finne, og det minder meget om nogle finske navne (Mika fx). Vi synes begge det er et meget smukt navn   

Ja, jeg var meget overrasket over den forholdsvis nemme fødsel - selvfølgelig gjorde det ondt (MEGET ondt), men jeg tænkte hele tiden undervejs, at det egentlig var ok. Jeg ville dog gerne have undværet smertene! han kom forresten ud med den ene hånd ved hovedet - jeg havde nok sluppet for nogle af smerterne, hvis ikke det var sket. Men så snart hovedet er kommet ud går det bare stærkt, skal jeg hilse og sige! Hovedet er klart det værste! MEN det er også det mest fantastiske samtidig at ligge der og vide, at han er på vej ud til en! SÅ fantastisk!

Men jeg håber for jer andre, der ikke har født endnu, at det kommer til at gå ligeså godt! Det var virkelig en drømmefødsel! Og min kæreste var så dejlig!  

Anmeld

22. september 2010

Bas

Stort tillykke med ham, hvor er han dog dejlig.

Anmeld

23. september 2010

Louisesam

Swips.. skriver:

TILLYKKE!!! ...og TAK - du giver os andre håb om, at vi ikke nødvendigvis behøver vente heeelt til termin

...Han er godt nok en dejlig lille fyr, ved I hvad han skal hedde? Ligner han ikke dig meget??

Tusind tak! Jeg synes han ligner sin far  I hvert fald håret, hovedfacon og øjne! Og måske har han min mund  Michael synes helt bestemt, at han har min næse, hehe!

Anmeld

23. september 2010

FamilenStorm

Et stort tillykke... Og hvor ser han bare dejlig ud..

Anmeld

23. september 2010

Lillefe

Her kan I se vores lille vidunder

Han er altså bare skøn!  tillykke med ham!

Anmeld

24. september 2010

Christina31

Stort tillykke med Jeres lille dreng.  Han er så smuk.

Nu må vores lille Sigurd også gerne snart melde sin ankomst, har ikke så meget tålmodighed mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.